Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Naziru se neka nova mlada lica koja bi mogla da unaprede tržište!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Stipe Bačić, Account Director, Šanavala Concept Store (Hrvatska) rekao je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledali u ogledalo sebe kao profesionalca, kompaniju u kojoj radite i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidite?
Ono što bih prvo ugledao bila bi jaka veza između mene lično i agencije u kojoj radim. Tim u kome funkcionišemo u Šanavala Concept Storeu je zapravo mala i agilna zajednica profesionalaca koja svakom projektu i klijentu pristupa individualno i agilno, a s ciljem što boljeg odgovora na svaki brief. Kada pogledam kompletno tržište, vidim i dalje trome sisteme organizacija, ali veseli me što se u njima naziru neka nova mlada lica za koja verujem da će u buduće unaprediti tržište.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Svaka agencija ima određen broj sekundi ili slajdova u kojima mora privući pažnju žirija na svoj rad. Žiri, s druge strane, ispred sebe ima veliki broj radova čije pregledanje ponekad zna postati dosta naporno. Upravo zbog toga je bitno da u tom ograničenom prostoru što efektnije i jednostavnije objasnite tri najbitnije stvari – izazov, ideju i egzekuciju, te kako se one uklapaju u odabranu kategoriju.

Regionalnom žiriju Kaktusa bi takođe uvelike značilo kada bi se u prijavi dao i objasnio lokalni kontekst kampanje, s ciljem što boljeg razumevanja insighta iz kojeg je proizašla ideja.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!