Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Stipe Bačić, Account Director, Šanavala Concept Store (Hrvatska) rekao je…
Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledali u ogledalo sebe kao profesionalca, kompaniju u kojoj radite i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidite?
Ono što bih prvo ugledao bila bi jaka veza između mene lično i agencije u kojoj radim. Tim u kome funkcionišemo u Šanavala Concept Storeu je zapravo mala i agilna zajednica profesionalaca koja svakom projektu i klijentu pristupa individualno i agilno, a s ciljem što boljeg odgovora na svaki brief. Kada pogledam kompletno tržište, vidim i dalje trome sisteme organizacija, ali veseli me što se u njima naziru neka nova mlada lica za koja verujem da će u buduće unaprediti tržište.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Svaka agencija ima određen broj sekundi ili slajdova u kojima mora privući pažnju žirija na svoj rad. Žiri, s druge strane, ispred sebe ima veliki broj radova čije pregledanje ponekad zna postati dosta naporno. Upravo zbog toga je bitno da u tom ograničenom prostoru što efektnije i jednostavnije objasnite tri najbitnije stvari – izazov, ideju i egzekuciju, te kako se one uklapaju u odabranu kategoriju.
Regionalnom žiriju Kaktusa bi takođe uvelike značilo kada bi se u prijavi dao i objasnio lokalni kontekst kampanje, s ciljem što boljeg razumevanja insighta iz kojeg je proizašla ideja.
Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/