Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Naziru se neka nova mlada lica koja bi mogla da unaprede tržište!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Stipe Bačić, Account Director, Šanavala Concept Store (Hrvatska) rekao je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledali u ogledalo sebe kao profesionalca, kompaniju u kojoj radite i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidite?
Ono što bih prvo ugledao bila bi jaka veza između mene lično i agencije u kojoj radim. Tim u kome funkcionišemo u Šanavala Concept Storeu je zapravo mala i agilna zajednica profesionalaca koja svakom projektu i klijentu pristupa individualno i agilno, a s ciljem što boljeg odgovora na svaki brief. Kada pogledam kompletno tržište, vidim i dalje trome sisteme organizacija, ali veseli me što se u njima naziru neka nova mlada lica za koja verujem da će u buduće unaprediti tržište.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Svaka agencija ima određen broj sekundi ili slajdova u kojima mora privući pažnju žirija na svoj rad. Žiri, s druge strane, ispred sebe ima veliki broj radova čije pregledanje ponekad zna postati dosta naporno. Upravo zbog toga je bitno da u tom ograničenom prostoru što efektnije i jednostavnije objasnite tri najbitnije stvari – izazov, ideju i egzekuciju, te kako se one uklapaju u odabranu kategoriju.

Regionalnom žiriju Kaktusa bi takođe uvelike značilo kada bi se u prijavi dao i objasnio lokalni kontekst kampanje, s ciljem što boljeg razumevanja insighta iz kojeg je proizašla ideja.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!