SEO više nije tehnika za to „kako da moj sajt bude prvi na ‘Google’-u“, već nešto mnogo ozbiljnije – odgovor na pitanje „kako da se moj sajt što bolje prikazuje u pretrazi“. Šta je nekada činilo dobar SEO i pretragu, a šta je to danas? Koji su budući trendovi u oblasti optimizacije veb sajtova? Koje je to velike promene „Google“ napravio u pretrazi i kako će to uticati na rangiranje sajtova?
O svim ovim i drugim aktuelnim pitanjima govoriće Đorđe Jančić, vlasnik agencije „Holistic Web Marketing“ i konsultant iz oblasti Internet marketinga, na besplatnom seminaru, koji u subotu, 16. novembra, od 10 do 13 časova u svojim prostorijama organizuje „Centar za razvoj karijere“ kompanije „LINK group“.
Nekada su masovno generisanje i optimizacija teksta za pretraživače bili glavni cilj za pozicioniranje u Internet pretrazi, sada je to korisnički doživljaj, optimizacija teksta za čitaoce, stvaranje sadržaja koji mami na deljenje..
Đorđe Jančić pričaće i o tome šta je SEM (Search Engine Marketing), kada upotrebiti PPC model oglašavanja, a kada SEO, kako odrediti budžet, kako kreirati kampanju, meriti rezultate…
Svi zainteresovani moći će da prate ovaj koristan seminar od kuće, zahvaljujući live streamu koji je obezbedila kompanija „LINK group“. Dovoljan je samo klik na link http://www.link-elearning.com/stream/sr/SEM.php
Izvor: e-Kapija