Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Vladimir Ristevski, Creative Director, Piksel (Severna Makedonija) rekao je…
Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledali u ogledalo sebe kao profesionalca, kompaniju u kojoj radite i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidite?
Vidim lokalno tržište koje se još uvek plaši eksperimentisanja. Vidim kompanije koje kažu da žele nešto hrabrije ideje, ali na kraju idu na bezbedna egzekuciju. Vidim mladu kreativnu snagu koja će doneti velike ideje u budućnosti, a sebe i svoje kolege u mojoj kompaniji Piksel vidim kao ljude koji će pomoći kompanijama da procvetaju u svoju digitalnu zrelost u bliskoj budućnosti.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Kao i u svemu, dobar storytelling je ključ uspešne studije slučaja. Video je kralj, sadržaj je kraljica, a podaci su sve. Pomešajte sve zajedno i dodajte social impact, i možda ćete imati pobednika.
Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/