Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Najveći je izazov napraviti pravu stvar u pravo vreme!

Voljena Daničić, Head of Creative u agenciji Direct Media, specijalno za Marketing mrežu govori o kreativnoj industriji u Srbiji, mladim talentima i kampanji „Čuvaj se“ koja je ove godine osvojila brojne nagrade.

Kampanja “Čuvaj se” osvojila je Golden Sempler na upravo održanom festivalu u Portorožu. Ponosni?
Itekako. Na ceo tim! Na ideju, na energiju, na impact koji smo napravili. Ovo je jedna od onih ideja koja nije “odrađena”, već koju su svi akteri živeli tokom celog procesa. I to se vidi. Nagrada u kategoriji Best targeted campaign nam govori da smo zaista uspeli u realizaciji cilja. Podjednako smo ponosni i na reakcije ljudi, jer publika, kojoj je poruka bila namenjena je odreagovala, iskreno, bolje nego što smo mogli i da pretpostavimo.

Prešli ste na poziciju Head of Creative u agenciji Direct Media. Koliko je ova pozicija drugačija u odnosu na ono što ste ranije radili i koliko je kreativni sektor važan deo agencije u kojoj radite?
Pozicija Innovative and New Media Manager, na kojoj sam bila pre sadašnje pozicije, u osnovi nije mnogo različita, podjednako je važna, pošto je inovativnost i okrenutost ka novim tehnologijama smer u kome mi idemo već par godina. Direct Media Creative je još uvek malo, ali vrlo napredno odeljenje u okviru velikog medijskog sistema, imamo dovoljno talenta, znanja, iskustva, podrške i kapaciteta da iznesemo velike i važne projekte, koji na tržištu prave razliku. To što nam klijenti sve više pokljanjaju svoje poverenje i stavljaju nas pred nove izazove nam je pokazatelj da smo na pravom putu.

Koji su to, po Vašem mišljenju, najvažniji trendovi u kreativnoj industriji koji će obeležiti 2018.?
Pored svih zvaničnih trendova o kojima svakodnevno čitamo i koji se prožimaju kroz naš rad i naše kampanje, najveći izazov je napraviti pravu stvar u pravo vreme, to je večiti trend. Pružiti klijentu i industriji ono što je potrebno i to uraditi na najbolji mogući način, koliko god nemoguće izgledalo.

Koliko je danas teško ili lako doći do mladih talenata koji bi kreirali nove trendove u kreativnoj industriji u Srbiji?
Teško je koliko i u bilo kojoj drugoj zemlji. Njih nije dovoljno pronaći, njih treba privući, jer mladi talenti žele izazov i žele da se u njemu osećaju dobro. Mislim da imamo mnogo mladih talentovanih ljudi kojima treba dati priliku da pokažu svoj potencijal, biti im inspiracija da daju najbolje što imaju.

Da li je, po Vašem mišljenju, kreativnost nešto sa čime se rodiš ili što stekneš radom i iskustvom?
Sa kreativnošću se ljudi rađaju, ali na koji način će se ona kroz život razvijati, to je druga stvar. Ukoliko imamo sreće da nam i posao doprinosi razvoju kreativnosti na pravi način, to je pogodak. Iskustvo nam definitivno olakšava neke situacije i procese kroz koje prolazimo.

Kako biste ocenili kreativnu industriju u Srbiji u ovom trenutku?
Srbija, kao i region ima veliki potencijal, veliki broj talentovanih ljudi, na neki način mi je žao što taj potencijal nije do kraja iskorišćen. Neke kampanje i ideje su jednostavno “odrađene” i to se vidi, šteta.

Intervju uradila: Ivana Parčetić Mitić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!