Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Najveći izazov struke biće održati kvalitet PR i marketing kampanja!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

„Najveći izazov struke biće održati kvalitet PR i marketing kampanja. U uslovima koji se brzo menjaju, bitno je ostati dosledan sebi, a istovremeno ispratiti sve promene koje se dešavaju kada su mediji i načini konzumiranja medija u pitanju.“ Olivera Jokić, PR menadžer, Strauss Adriatic

 

 

Natasa Kuzmanovski„Najveći izazov sigurno će biti činjenica da rastu očekivanja onih kojima se obraćamo i zato će biti neophodno da se maksimalno prilagodimo njima i njihovim očekivanjima, a da u svakom trenutku pokažemo da smo inovativni i da nam promene i prilagođavanje ne padaju teško.“ Nataša Kuzmanovski, direktor direkcije korporativnog identiteta i komunikacija, UniCredit Bank Srbija

 

 

 

 

Milos Simic„Na nama je da proizvode našeg rada učinimo relevantinijim i boljim. Kako će funkcionisati partnerstva unutar industrije, da bi zajedničkim naporima stekli veće poverenje i učinili naša znanja i iskustva merodavnim za privredu i društvo u celini, naš je najveći izazov.“ Miloš Simić, direktor marketinga, Grand Casino Beograd

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!