Najmađi znaju šta je dobro za njih

U nameri da pomogne roditeljima, koji se trude da mališani jedu samo najkvalitetnije i najsvežije namirnice, Maxi je pokrenuo kampanju kojom na zabavan način privlači pažnju mališana i podstiče ih u odabiru zdravog voća i povrća svakog dana. U okviru kampanje, koju je realizovao tim agencije McCann Beograd, Maxi pijaca se ističe kao idealno mesto na kome i roditelje i decu očekuje samo najbolje domaće voće i povrće.

„Deca imaju mnogo osetljivije čulo ukusa od odraslih, što mi odrasli ponekad zaboravimo. Na neke ukuse i namirnice, posebno ukoliko ih je potrebno pripremati duže ili na poseban način, deca reaguju odbijanjem, bez obzira na to koliko mi insistiramo da je nešto zdravo i dobro za njih”, istakao je Miloš Lazarervić, marketing ekspert za Maxi brend, i dodao: “Idealno je da deca zato učestvuju u kupovini zdravih namirnica, da biraju šargarepe, jabuke i salate koje žele da jedu, ali i da učestvuju u njihovoj pripremi.”

“Kako bismo se što više približili mališanima odlučili smo da heroji naše kampanje budu deca, jedan zabavan dečak i jedna šarmantna devojčica. Pored njih, važnu ulogu u spotu dobilo je voće i povrće. Jabuke, šargarepe, kupus i salata su dobili aktivnu ulogu! O njima smo pevali pesme, pravili lepe rime i stavili ga u zabavnu i zanimljivu interakciju sa decom. I to se baš svima jako dopalo,” dodao je Miloš Paunović, Senior Copywritter agencije McCann Beograd.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari