REGION – Komunikacijske kampanje slične su poklonima. Treba da budu lepo umotane (obavezo sa mašnom), a kada ih otvorimo i prikažemo publici, trebaju poput pravih poklona iznenaditi i oduševiti. Kampanja ZOO agencije još je i praznična, što znači da se lestvica podiže još malo, sve kako bi je već sledeće godine mogli preskočiti.
Kampanja Najljepši Božić je kada smo zajedno slavili sve one male trenutke vezane za praznike. Svu tu strku i zbrku, jurnjavu i stres. Sve one situacije u kojima se svako može prepoznati. Ujedno slavi i specifično hrvatski način proslave Božića, onaj kojeg je i Konzum neizostavan deo.
Konzum je, naime, prvenstveno food provider, ali i mesto na kojem ćemo kupovati poklone, papire za umotanje, borove, ukrase i ostale praznične potrepštine. Stoga putanje naše ciljne grupe u praznično vreme svakodnevno vode baš kroz Konzumove trgovine, bilo da se radi o nabavci sastojaka koji će završiti na prazničnoj trpezi, bilo da se radi o kupovini ukrasa za dom ili poklona. Kampanju su sagradili oko kolažnog TV spota u kojem, kao u nekakvoj izrecitovanoj to do listi, nabrajamo sve stvari koje moramo obaviti da bi Božić bio Božić. Kulminacija svog našeg truda, trčanja, rezuckanja, pečenja i kuvanja, događa se, naravno, kada se porodica okupi oko stola jer upravo u okupljanju je prava vrednost praznika.