Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Najkreativnije marketinške kampanje u 2016.

Ana Branković, iz agencije Content Studio, izdvojila je za BIZLife, po njenom mišljenju, najkreativnije marketinške kampanje za 2016. godinu.

1. Spotify – „Hvala 2016., bilo je uvrnuto.“
Jedna od najboljih marketinških kampanja 2016., pojavila se na kraju godine. Spotify je iskoristio samo deo podataka koje je imao da bi napravio seriju reklama, odnosno bilborda, koje su u stvari poruka njihovim „specifičnim“ korisnicima.

2. Promovisanje i približavanje Vinsenta Van Goga posetiocima.

3. Kako se muzikom boriti protiv Parkinsonove bolesti (Parkinsounds).

4. Mi smo super-ljudi (trejler za paraolimpijske igre u Riju).

Izvor: BizLife

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!