Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Najčudniji oglas za pivo ikada

SVET – Američka pivara „Flying Dog“ predstavila je, možda, najneobičniji oglasni TV spot za pivo koji ste ikada videli.
Spot predstavlja pivo „Wildeman“ (Divljak). Na početku spota vide se stari televizori, kao i Britanac koji skandira – „The way must be tried“ – na nekoliko različitih jezika. U nastavku spota „Divljak“ zabada sekiru u panj, a zatim razmazuje krv preko celog lica odlazeći u maglu da isproba krila koja mu se nalaze na leđima.
Pivo će se naći u prodaji 30. januara, a potrošači će imati priliku da se uvere da li ovo pivo zaista ima ukus „ludila“.

Izvor: AdWeek

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!