Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Najčešće korišćene reči u naslovima dnevnih novina

Sektor analiza medijskog sadržaja kompanije Ninamedia uradio je monitoring naslova dnevnih štampanih medija u Srbiji za 2014. godinu i došao do rezultata koji pokazuju koje reči najčešće koriste mediji kada se obraćaju čitaocima.
Najčešća reč koju su u osnovnom obliku mediji koristili u naslovima tekstova je SRBIJA sa preko 15 hiljada pojavljivanja. Sledeća, BEOGRAD, beleži tri puta manje, ali govori i o tome je Beograd prisutan u medijima daleko ispred ostalih gradova zbog svoje administrativno političke i kulturne uloge u Srbiji.
MILION je sledeća zanimljiva reč i prednjači u ekonomskim pojmovima, a odmah iza je EVRO.
U naslovima se češće pominje EVROPA (sa pojmom EU) nego RUSIJA. Od ostalih geopolitičkih pojmova, KOSOVO ima nešto više pominjanja od HRVATSKE, dok pojam ALBANIJA ima duplo manje, a pojam AMBASADA više pominjanja od pojma AMERIKA (bez pojma SAD).

Više informacija pronađite u prezetaciji ispod.

Za obradu su preuzeti svi naslovi iz klipinga Ninamedije za 2014. godinu u dnevnim štampanim medijima (14), i to: 24 sata, Alo, Blic, Danas, Dnevnik, Informer, Kurir, Narodne novine – Niš, Naše novine, Politika, Privredni pregled, Sport, Sportski žurnal, Večernje novosti. Nisu prikazani veznici, brojevi, interpunkcijski znaci i reči bez većeg značenja, van konteksta u kojem se nalaze.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!