REGION – Na Dane komunikacija, nacionalni festival oglašavanja, koji će se održati od 16. do 19. marta u rovinjskom hotelu Lone, dolaze najnagrađivaniji oglašivač i agencija sveta u 2014. – Per Nilsson, globalni direktor odnosa s javnošću kompanije Volvo Trucks i Daniel Fischer, kreativni direktor agencije Adam&EveDDB.
Per Nilsson, globalni vođa odnosa s javnošću kompanije Volvo Trucks, na Danima komunikacija održaće predavanje The Epic Lecture – Volvo Trucks Live Test Series, koje je proglašeno jednim od najboljih predavanja ovogodišnjeg Eurobest festivala. Reč je o viralnoj kampanji koja je realizovana u saradnji s poznatom švedskom agencijom Forsman & Bodenfors, a koja je postigla svetski uspeh bez ulaganja u oglašavanje.
Daniel Fischer, kreativni direktor agencije Adam&EveDDB, dobitnik 4 Grand Prixa i 5 zlatnih lavova na Cannes Lionsu za kampanju Harvey Nicholsa Sorry, I spent it on myself, na Danima komunikacija održaće predavanje na temu Behind the scenes of the world’s biggest start-up. U svom predavanju govoriće o tajnama uspeha ove mlade agencije i njenom jedinstvenom pristupu oglašavanju, prenoseći anegdote iz kampanja u kojima je učestvovao od svog dolaska u agenciju.
Više informacija o festivalu i predavačima potražite na: www.danikomunikacija.com