Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Najbolji dan za slanje promotivnih mejlova je petak!

Oglašivači najviše elektronske pošte šalju utorkom, pokazuje istraživanje američke kompanije GetResponse. Utorkom se šalje 17,9 odsto svih marketinških e-poruka u svetu, sledi četvrtak sa 17,3 i ponedeljak sa 16,6 odsto.
Prema procentu otvorenih elektronskih poruka oglašivači očito imaju pravo kada većinu svoje e-pošte šalju utorkom. Istraživanje kompanije GetResponse, naime, govori da su potrošači otvorili 19,9 odsto svih marketinških e-poruka primljenih utorkom, što je više od bilo kojeg drugog dana u sedmici.
Da bi njihova strategija bila još efikasnija, na internet portalu eMarketer oglašivačima savetuju da razmisle o tome da svoju elektronsku poštu radije šalju petkom nego utorkom. Petkom, naime, oglašivači u celom svetu šalju najmanje e-mailova, samo 14,9 odsto. Čak i potrošači na elektronsku poštu najradije odgovaraju poslednjeg radnog dana u sedmici. Petkom, naime, otvaraju 19,6 odsto svih marketinških poruka, što je malo manje nego utorkom. Osim toga, stepen klikova na elektronsku poštu je najveći petkom i to 4,9 odsto, dok je utorkom 4,6 odsto.

Izvor: eMarketer

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!