Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Najbolje globalne kampanje sve više fokusirane na TV!

SVET – U izveštaju WARC 100: Lekcije iz najboljih marketinških kampanja sveta, upoređene su rang liste WARC 100 iz 2017. i liste prethodnih godina, kao i sve druge studije slučaja objavljene na WARC-u u protekloj godini, kako bi se utvrdile bilo kakve značajne razlike između visoko nagrađivanih WARC 100 kampanja, i ‘klasičnih’ primera efikasnih marketinških kampanja.

Ključni nalazi uključeni u WARC 100 izveštaj za 2017. su:

1. WARC 100 kampanje sve su više fokusirane na TV
Visoko efikasne kampanje uključene u WARC 100 listu koristile su širok spektar medijskih kanala. Kao što se moglo i očekivati, digitalni kanali su itekako prisutni, ali primetan je zanimljiv kontra-trend kada se analiza svede na „glavni kanal“ među WARC 100 kampanjama. U protekle tri godine, procenat kampanja kojima je TV bio glavni kanal u stalnom je porastu, uz oštar pad od 2016. godine kod broja kampanja kojima su glavni kanal bile društvene mreže. Ovo delom odražava promenjivu prirodu društvenih kanala, ali takođe može odražavati obimna novija istraživanja koja ukazuju na to da oglašivači treba da koriste TV kako bi osigurali maksimalan domet.

2. Primetan pomak ka uključivanju potrošača
Došlo je do značajnog porasta broja kampanja koje koriste neku vrstu participativnih elemenata. To je jasan signal uspona „učešća“ kao kreativnog pristupa, i njegovog sve učestalijeg korištenja kao merila uspeha. Dokazi iz neuro-nauka podržavaju ovaj pristup. Kampanje sa elementom događaja mogu pomoći da se stvori širok spektar asocijacija na brend, sa snažnim emotivnim elementom. Ako brend može ojačati i dalje graditi ove asocijacije, koristi za pamtljivost brenda i lojalnost su pozitivne. Na online kanalima, porast pristupa fokusiranog na učešće veže se sa širokom upotrebom društvenih mreža kao vodećeg medija.

3. Relevantnost je ključna za pristup baziran na podacima
Po prvi put su kampanje vođene podacima prodrle na vrh WARC 100 liste. Kompanije Narellan Pools i The Economist identifikovale su trenutke u kojima će pružiti visoko relevantne poruke. Obe kampanje su koristile programatik oglasa i uvide, čija je upotreba porasla u poslednjih nekoliko godina, što je dovelo do povećanja personalizovanih digitalnih kampanja koje koriste složene korisničke podatke. Iz ugla neuro-nauke, mozak stvara snažnija sećanja i asocijacije na brend kada se poruka doživljava kao lično relevantna.

4. Profit je ključan diferencijator za članove žirija na takmičenjima
Udeo kampanja koje koriste profit kao merilo efikasnosti na WARC 100 listi se značajno povećao ove godine u odnosu na prošlu. Jasno je da kampanje koje su u stanju izračunati profit u brojčanoj vrednosti, za razliku od rasta prodaje ili prihoda, imaju značajnu prednost na nagradama efikasnosti koje WARC 100 prati. Pet od 10 najboljih kampanja koristilo je profit kao čvrsto merilo efikasnosti, a svaka je navela značajno povećanje profita kao rezultat kampanje.

Više informacija pronađite OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!