SVET – Od nauke čula do najnovijih razmišljanja o ličnom i nacionalnom identitetu, Eurobest program odaje počast kreativnom nasleđu Italije istovremeno ističući najuzbudljivije nove ideje iz cele Evrope.
Ako želite da saznate tačno zašto seks ne prodaje, kako je BBC komediograf stvorio višestruko nagrađivanu content agenciju, šta je umeće hrskavosti hrane naučilo najboljeg svetskog kuvara, ili gde psihologija susreće dizajn razmišljanje… o svemu ovome možete čuti na Eurobest-u.
Neki od govornika ove godine biće Madonna Badger, osnivač & CEO Badger & Winters; Monica Moro, glavni kreativni direktor Director McCann Spain; Catherine Hope, zamenik kreativnog direktora Naked Communications; Bruno Bertelli, globalni kreativni direktor, Publicis Worldwide; Riccardo Fregoso, izvršni kreativni direktor, McCann Paris; Ioana Filip, izvršni kreativni direktor, MRM/McCann Romania; Dave Buonaguidi, kreativni direktor UK Crispin Porter + Bogusky; kao i Jules Chalkey, kreativni direktor, BMB; Myles Lord, kreativni direktor, DDB Berlin; i Joe Wade, MD & suosnivač, Don’t Panic.
Više informacija na https://www.eurobest.com/