Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Najavljeni Dani komunikacija 2014

REGION – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska kancelarija Evropskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB) juče su na konferenciji za medije najavili drugo izdanje nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija, koji će se održati od 15. do 18. maja u hotelu Lone u Rovinju. Pored toga, zvanično otvorene i prijave za takmičenja Ideja X i Mixx, koja nagrađuju najkreativnije radove u offline i online medijima u Hrvatskoj.
Ovogodišnji Dani komunikacija donose osveženu programsku strukturu s naglaskom na usvajanje praktičnih znanja i veština učesnika uz gostovanja vodećih svetskih kreativaca i marketinških stručnjaka koji će dati uvid u najnovije trendove iz sveta oglašavanja te inspirisati svojim idejama. U prepodnevnom delu konferencije učesnike očekuje glavni program sa „predavačima zvezdama“, dok će popodnevni program ponuditi različite programske sadržaje u čak tri dvorane, među kojima se posebno ističu prezentacije Effie finalista i novi program interaktivnih radionica Best of HOWtoWOW s najboljim predavačima iz svih dosadašnjih sezona HURA-inog HOWtoWOW projekta.

„Kada su poslovna vremena dobra, oglašavanje je potrebno. Kada su loša, oglašavanje je nužno! To su pokazali već i prvi Dani komunikacija koji su okupili preko 1.200 marketinških stručnjaka iz Hrvatske (a i ponekog iz regije), te se pozicionirali kao središnja marketinška manifestacija u Hrvatskoj. I ove godine samouvereno idemo po dodatno osnaživanje tog statusa. Osveženim programom želimo privući one koji žele biti u toku s najnovijim trendovima u marketinškoj industriji te žele saznati ili pak pokazati kako kreativna i učinkovita marketinška komunikacija može stvoriti dodatnu vrednost poslovanju i ekonomiji. Ukoliko ste na bilo koji način povezani s marketinškim komunikacijama, Dani komunikacije 2014. su mesto gde je vaša prisutnost barem potrebna, ako ne i nužna!“, izjavio je Damir Ciglar, predsednik Uprave HURA-e, suorganizatora Dana komunikacija.

Novosti vezane za četiri strukovna takmičenja koja se održavaju u okviru Dana komunikacija predstavili su Maja Čulig, predsednica žirija Effie nagrada, Jakov Vilović, predsednik žirija IdejaX i Vanja Bertalan, predsednik žirija talmičenja Mixx. Ključni noviteti odnose se na promene u mehanizmima žiriranja, izmene u kategorijama takmičenja koje prate razvoj i trendove na tržištu kako bi se podigao kvalitet prijavljenih radova i kvaliteta ocenjivanja.

„Pozivamo agencije i oglašivače da prijave svoje kampanje na ovogodišnja takmičenja i prikažu tržištu svoja postignuća u protekloj godini. Za marketinšku struku takmičenja su jako važna jer doprinose razvoju tržišta i napretku struke. Prijave za takmičenja Mixx su otvorene do 15. aprila, a za IdejuX do 25. aprila“, izjavili su Vilović i Bertalan.

Više informacija pronađite na sajtu festivala Dani komunikacija.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!