REGION – Nova kampanja koju je za CERT.hr (deo CARNETa) kreirala agencija Señor, upozorava na opasnosti neopreznog korišćenja interneta.
Svakog dana veliki broj ljudi u Hrvatskoj nasedne na neku od internet prevara, a glavni razlog toga je njihova naivnost. Inspirisana upravo tim insightom ova kampanja predstavlja velike hrvatske naivce, ljude koji su zbog sopstvene naivnosti postali žrtve neke od mnogih internet prevara i kroz njihove priče edukovali javnost.
Kampanja je i svojevrstan hommage hrvatskoj naivi; nakon nastanka ideje o hrvatskim naivcima, ovaj proslavljeni umetnički pravac iz 20. veka postao je savršen izvor inspiracije za art direkciju i vizuelni seting u kampanji. Spajanjem komunikacije koja se bavi digitalnim temema i naivnog slikarskog izražaja, kampanja je dobila na zanimljivosti i specifičnosti.
Za ovu ideju posebno je bila bitna realizacija. U Señoru se nisu hteli prelako “izvući”; vizuali i TV spotovi nastali su višemesečnim procesom u kojem je poznati hrvatski ilustrator i akademski slikar Vedran Klemens slikao sličicu po sličicu koje su onda animatori spajali u pravili mali animirani film. Za ukupan utisak zaslužna je i autorska muzika Dubravka Robića.