Nagrade za marketing i humanost

Posle osvajanja nagrada iz oblasti marketinga na najvećem regionalnom festivalu marketinških ostvarenja Sempl u Portorožu, Dajrekt Medija je nagradjena i za volonterski doprinos zaposlenih u 2017. godini.

Zaposleni Direct Media sistema osvojili su priznanje “Nagrada za korporativno volontiranje” u kategoriji “Najuspešnije partnerstvo u lokalnoj zajednici” za rekonstrukciju amfiteatra na otvorenom u Dečijem selu u Sremskoj Kamenici.

U rekonstrukciji i ulepšavanju amfiteatra u otvorenom delu kompleksa ustanove socijalne zaštite „Dr Milorad Pavlović”, učestvovalo je 50 zaposlenih u Direct Media sistemu. Nakon što je zamenjen dotrajali beton, zaposleni Direct Media sistema su ofarbali amfiteatar u boje duge koje se spominju u himni Dečijeg sela. Istog dana je za decu u selu organizovana projekcija izložbe u virtuelnoj realnosti „Doživi Teslu“ koju je kompanija poklonila Muzeju Nikole Tesle u Beogradu.

Sama akcija uredjenja amfiteatra je trajala 8 sati, a za to vreme je ofarbano oko 400 kvadratnih metara amfiteatra, koji je pre toga Direct Media renovirala.

Zaposleni Direct Media volontiraju svake godine, a tokom prethodnih volonterskih akcija, uredili su su preko 1000 kvadratnih metara prostora u domovima u Zvečanskoj, prostor u Svratištu za decu ulice u Beogradu i proveli četiri meseca u osnaživanju žena i dece štićenika Sigurne kuće u Beogradu.

Nagradu za korporativno volontiranje dodeljuje Forum za odgovorno poslovanje i Smart kolektiv, sa ciljem da se prepoznaju i promovišu najbolje volonterske prakse u kompanijama. Priznanje je dodeljeno u nekoliko kategorija, a dodeljeno je na ceremoniji u okviru CSR Foruma 2017, konferencije posvećenoj društveno odgovornom poslovanju.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari