Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nagrade treba da budu priznanja, a ne cilj!

Marketing mreža raspisala je konkurs za nacionalne strukovne nagrade KAKTUS 2017. Tim povodom razgovarali smo sa Zdravkom Kevrešanom, Innovation Exellence Art direktorom agencije McCann Beograd. Njihova kampanja „ARt – najveća virtuelna izložba svih vremena“, koja je rađena za Muzej savremene umetnosti u Beogradu, osvojila je prošle godine nagradu KAKTUS 2016 u kategoriji Mobile (pojedinačni radovi).

Zašto prijaviti radove za nagrade KAKTUS 2017? Šta je vas motivisalo prošle godine?
Danas više nego ikada klijenti/oglašivači prilično utiču na izgled i tok kampanja, kao i na sam proces rada agencija. Pri tom preklapanju ideacije i excel tabela često se krene “lakšim putem”, ali nas malo nadmetanja vraća na pravi kolosek. Mislim da su kvalitetni festivali više nego korisni za industriju, a na kraju krajeva, svako pomalo voli da pobeđuje. Ne znači da treba meriti svoja dostignuća prema mišljenu drugih. Nagrade treba da budu priznanja, a ne cilj. Ipak, vrlo je važno iskoristiti svaku pravu šansu da se slavi kreativnost i inovativnost, a Kaktus festival svakako ima kredbilitet da to bude.

Ovogodišnji slogan festivala je ‘LOOK SHARP. THINK SHARP.’ Šta su za Vas SHARP ideje?
Sharp ideje su one koje polaze od razmišljanja kako neki problem treba rešiti, a ne kako bi moglo da se reši. Sharp ili velike ideje su kulturološki relevantne i namenjene, pre svega, ljudima. To su ideje za koje se jednostavno vredi boriti.

Šta, po Vašem mišljenju, neku kampanju čini posebnom i “predodređenom” za nagrade? Kako nastaju one “drugačije” kampanje?
Da biste dobili išta drugačije verovatno je neophodno izaći iz komfor zone i napraviti par koraka po ivici. Samo tako shvatite da možete da vidite dalje i da uradite više. Sledeće, ali ne manje važno, jeste timsko udruživanje agencije i klijenta, sa ciljem kreiranja sadržaja koji će čitavo društvo pomeriti napred, usput pozicionirajući i sam brend u budućnost. Tada je kampanja jedinstvena i dobija se puno toga, pa čak i nagrade.

Na koji način po Vašem mišljenju festival KAKTUS utiče na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u Srbiji?
Mi sada živimo u eri ‘Ideas Economy’, u kojoj je uspeh definisan sposobnošću da ideje pretvorite u vrednosti brže od konkurencije. A za to je kreativnost neophodna. Pametni oglašivači mare za nagrade zato što je kreativnost dobra za biznis. Shvatanje, negovanje i razvoj kreativnosti je važnija nego ikada. To je univerzalno, kako za svet, tako i za Srbiju.

Jedan trend koji će obeležiti 2017. u Srbiji – koji je to, po Vašem mišljenju, i zašto?
Globalni trend koji je na snazi već nekoliko godina čine definitivno pametna rešenja i primena nečega što rešava realne makro ili mikro probleme u društvu. Čini mi se da je to jedini pravi trend koji treba pratiti i kom se treba priključiti, kako bismo neprekidno proizvodili sadržaj relevantan za svakoga, unutar ili van industrije, pri tom kreirajući veću sociološku, pedagošku i ekonomsku vrednost.

Intervju uradila: Ivana Parčetić Mitić

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!