Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nagrade su svojevrsna promocija agencijskog proizvoda!

Marketing mreža raspisala je konkurs za nacionalne strukovne nagrade KAKTUS 2016. Tim povodom razgovarali smo sa Vladimirom Ćosićem, kreativnim direktorom agencije McCann Beograd, koja je prošle godine osvojila nagrade KAKTUS 2015 u kategorijama PRINT u integrisanoj kampanji za kampanju „Samo za radoznale“, VIRALNI VIDEO u integrisanoj kampanji i Grand Prix za kampanju „Drama u taksiju“, kao i nagradu za Agenciju godine.

Šta vas je motivisalo da prijavite radove na KAKTUS 2015 i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
U razgovorima sa kolegama iz agencije, pogotovo sa drugom kreativnom direktorkom McCann Beograd Janom Savić Rastovac, odavno smo zaključili da je našoj zemlji zaista potreban jedan ozbiljan kreativni festival. Razmišljajući o formi, nekako smo zajedno došli do ideje da bi bilo idealno kada bi taj festival bio svojevrsni festival kreativnih direktora, sa najviđenijim srpskim kreativnim direktorima u žiriju. Ideja Kaktusa se i u tome i u svim ostalim segmentima poklopila sa našim razmišljanjima u 90%. Tako da, ne samo da smo prijavili radove, već smo se zaista obradovali prvom Kaktusu. Kako smo zajedno sa organizatorima i ostalim članovima žirija zaključili da je sasvim u redu da se pravilnik festivala modifikuje u detaljima tokom vremena dok tragamo za najboljim mogućim modelom, za mene će (svaki) sledeći Kaktus biti samo bolje iskustvo od prvog, koji je bio odličan.

Šta se, po Vašem mišljenju, podrazumeva pod kvalitetnom kampanjom i idejom koja opstaje? Koje kampanje osvajaju nagrade?
Ovde postoje nekakva opšta pravila, poput toga da izvrsna kampanja mora biti zasnovana na odličnoj ideji (mi je zovemo “magnet” ideja) koja provocira rasprave na društvenom, kulturnom, ekonomskom, političkom ili bilo kom drugom nivou koji je bitan za ljude. Na taj način, kampanje prevazilaze svoju osnovnu svrhu promovisanja proizvoda (što se, naravno, podrazumeva) da bi ljudima donele nešto više od proizvoda i u užem ili širem smislu promenile stvarnost koja nas okružuje na bolje. Takve kampanje imaju veliku šansu da osvajaju nagrade, ali više od toga, one mogu da kreiraju bolji svet.

Šta nagrade znače za agencije i koliko su važne?
Na jednom bazičnom nivou, nagrade su način da za agencijski rad sazna advertajzing zajednica, uključujući i klijente. One su svojevrsna promocija agencijskog proizvoda. Sa druge strane, za mene lično važnije, one su potvrda za naš kreativni rad, samim tim motivacija i injekcija samopouzdanja za sve ljude kojima je kreativnost motiv da se bave našim poslom.

Na koji način po Vašem mišljenju festival KAKTUS utiče na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u Srbiji?
Koliko vidim prema preliminarnoj razmeni mišljenja, postoji jedna velika motivacija zajednice za aktivnim učestvovanjem u daljem kreiranju Kaktusa, što je izvrstan znak da su agencije suštinski zainteresovane za pojačavanje kvaliteta kreativnog proizvoda. Kaktus čini da agencije žele da se predstave u što boljem svetlu. Kako pravila festivala nameću kreativnost, integrisanu egzekuciju i stvarne rezultate kao propozicije nadmetanja, mislim da će se, malo po malo naše kampanje kretati u tom pravcu. Naravno, neophodno je da i klijenti žele sve ove stvari za sopstvene kampanja. Jednom kada se to u potpunosti desi, a ja verujem da smo sve bliže tom trenutku, biće veoma uzbudljivo raditi naš posao u našoj zemlji.

Jedan trend koji će obeležiti 2016. u Srbiji – koji je to, po Vašem mišljenju, i zašto?
Konstantno izbegavam odgovor na ovu vrstu pitanja, jer mislim da sam slab prognozer. Ja bih voleo da je želja i potreba za kreativnošću, društvenim angažmanom brendova i novim tehnologijama već postao jedan nezaustavni proces koji će obeležiti ne samo ovu već i mnoge naredne godine. Ali to je nemoguće znati, jer prava kreativnost, kao voda, pronalazi skrivene pukotine da bi izbila na površinu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!