Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Nagrada za kampanju „Bitka za bebe“

Fondu B92 i agenciji „Sači i Sači“ uručena je u Evropskom parlamentu prestižna međunarodna nagrada Ker avord za kampanju „Bitka za bebe“. EACA Ker avord je najveća nagrada koju EP i Evropska asocijacija medijskih i marketinških agencija dodeljuju najboljim humanitarnim i društveno odgovornim kampanjama.
„Napravili smo evoluciju kada je reč o pravljenju kampanja. Mi ne podižemo samo svest o problemu, već ga i rešavamo. Bitka za bebe je najbolji primer za to“, kaže Veran Matić, predsednik UO Fonda B92.
On je istakao da „nije iznenađujuće što ta kampanja dobija brojna priznanja, ali ni to što se seli u okolne zemlje, jer postoje isti problemi sa nedostatkom opreme za prevremeno rođene bebe, a ista, neznatno prerađena i prilagođena kampanja pokazuje iste uspešne rezultate“. „Uz to, sa dodatnim efektom pomoći uspostavljanja novih mostova, poverenja i međunarodne solidarnosti i pomirenja, ova nagrada će pomoći da se i naredne kampanje, u prvom redu Bitka za porodilišta, još efikasnije realizuju, sa puno kreativnosti i inovacija“, dodao je on.
Veljko Golubović, kreativni direktor agencije „Sači i Sači“, istakao je da je nagrada EACA Ker avord veliko priznanje kvalitetu i efektima kampanje. ”Veliko je zadovoljstvo biti najbolji u Evropi, ali i velika čast kada je u pitanju ovakva nagrada. Pored toga što je ova nagrada veliko priznanje kvalitetu i efektima kampanje, ona je istovremeno i potvrda zajedničkih vrednosti koje Evropa i mi delimo”, kazao je on. Sa 200 kupljenih inkubatora, kampanja „Bitka za bebe“ obezbedila je tokom trajanja akcije savremene inkubatore za sva porodilišta u zemlji. U bitku za male heroje uključilo se više od milion ljudi i 700 kompanija. A front za bebe proširio se i na region. Poražavajuće podatke da je većina inkubatora starija od roditelja beba kojima su ovi aparati potrebni da bi preživeli i podatak da je stopa smrtnosti prevremeno rođenih beba 60 odsto bile su podstrek da Fond B92 započne bitku za bebe.
Munjevitom brzinom kampanja je počela da daje rezultate. Uključivali su se pojedinici, kompanije – u porodilišta širom stizao je inkubator za i inkubatorom. Akciju su podržalii i umetnici, sportisti, privrednici, obični građani, političari… Prvog janura 2012. godine Ulicom otvorenog srca marširalo se za bebe. Nakon privh stotinu inkubatora proglašen je dan pobede, koji je obeležen u Domu Narodne skupštine, pod pokroviteljstvom Borisa Tadića, tadašnjeg predsednika Srbije. Tadić je 2012. proglasio godinom beba. Do kraja kampanje prikupljena su sredstva za više od 200 inkubatora. Time su podmirene potrebe malih heroja u celoj Srbiji. Kampanja je animirala veliki broj ljudi da deluju, a marketinška kompanija „Sači i Sači“ dobila je brojne nagrade za spot koji je napravila.
Akcija „Bitka za bebe“ proširila se i na zemlje u regionu. Od 1. juna do kaja godine za bebe će se boriti u BIH. Fond B92 kao logičan nastavak ove akcije započinje kampanju „Bitka za porodilišta“. Takođe, kampanja agencije „Leo Burnet“ i medijske kuće B92 „Štrajk glađu protiv gladi” proglašena je najboljom u kategoriji integrisanih kampanja u konkurenciji 105 radova iz 16 zemalja 2010. godine, kada je bila dobitnik nagrade Gran pri EACA.

Izvor: B92

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!