Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nađi me lako, preko Gugla svakako!

Ovogodišnji DIDS 2017 posvećen je pretraživačkoj internet mašineriji, koju mnogi poistovećuju sa Guglom, i o čijim tajnama internet pretrage se govori 7. i 8. marta, u Hotelu „Metropol Palace“ u Beogradu, u organizaciji RNIDS-a.

Drugi blok najveće domaće besplatne konferencije o Internetu, pod nazivom „Nađi me lako“, okuplja domaće i regionalne stručnjake za oglašavanje na Guglu, kreiranje sadržaja i analizu rezultata u Guglovim alatima.

Uvodno predavanje održaće Lazar Džamić, do nedavno šef Guglovog ZOO tima za brend strategiju, lociranog u Londonu. Njegovo predavanje pod nazivom „Kako biti nađen u svetu lakog ignorisanja“ govori o brojnim aspektima hranjenja pretraživačke mašine sadržajem.

Potom sledi panel diskusija o pretraživačkoj mašini, Deus ex machina ili “Bogu iz mašine” koji služi kako bi uveo u priču strani element i promenio tok priče. U slučaju Interneta, pretraživačka mašina je sveprisutna i uključena u svaki deo naših života, i svakako nam nije strani element. Ono šta nas zanima je kako ta mašina funkcioniše i kako utiče na naše priče ili živote. Kako mašina nije strani element (ako se odnosimo na pravi način) zanima li vas kako funkcioniše? Kako možete da utičete na njen rad i kako da tumačite informacije koje nam dolaze? Kako na ljudski način pričati sa mašinom i u isto vreme pričati sa ljudima?

Moderator panel diskusije je Ivan Rečević, konsultant i Google Partners trener u „Gaia Consulting“, gost iz Hrvatske Miroslav Varga, stručnjak za Google AdWords kampanje u firmi „Escape“, Jelena Radovanović, internet preduzetnica i kreator veb sadržaja, suosnivač projekta „wwwrite.rs“, i Radomir Basta, direktor i vodeći SEO strateg u „Four Dots“.

DIDS je, kao i do sada, besplatan za sve posetioce, uz obaveznu registraciju zbog ograničenog broja mesta, preko sajta na adresama dids.rs i дидс.срб. Oni koji žele da prate 3. Regionalni internet forum – RIF 2017, koji se održava drugog dana DIDS-a, treba da se prijave na rif.rs i риф.срб.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!