today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Na leto stiže Barbie telefon na preklop

Human Mobile Devices, evropski proizvođač pametnih telefona, udružuje se sa kompanijom Mattel, svetskom kompanijom za igračke i vlasnikom jednog od najsnažnijih portfolija dečijih i porodičnih franšiza za zabavu na svetu, kako bi kreirali Barbie telefon na preklop koji stiže ovog leta 2024.

Barbie je ikona dizajna, od ševron linija prve Barbie koja je puštena u prodaju 1959. godine do odvažnog stila Totally Hair Barbie koja se pojavila na tržištu 1992. godine. Ovaj uređaj obećava da će doneti retro šik originalnog brenda koji osnažuje devojčice sa dozom ružičaste boje i naravno, sjaja.

Lars Silberbauer, direktor marketinga u kompaniji Human Mobile Devices, izjavio je: „Da li je vreme da zamenimo život na mreži pravim životom i da napravimo pauzu od konstantnih notifikacija? Srećni smo što sarađujemo sa kompanijom Mattel, koja deli našu posvećenost značajnim inovacijama i društvenim promenama.“

Ruth Henriquez, direktorka za potrošačke proizvode, izdavaštvo i LBE u kompaniji Mattel za EMEA region izjavila je: „Dizajn i inovacije su u samoj srži kompanije Mattel, i ova najnovija saradnja je još jedan korak napred u tom pravcu. Predstavljanje Barbie x HMD saradnje obećava da će to biti uzbudljiv trenutak za sve Barbie fanove svih uzrasta, i sa nestrpljenjem čekamo da to predstavimo na Mobile World Congress-u.“

Ljudi vole telefone na preklop jer su pravo rešenje za digitalni detoks u svetu gde gotovo četvoro od desetoro mladih (38%) uzrasta od 16 do 24 godine brine da previše vremena provodi na svojim pametnim telefonima1. Samo u SAD, trećina pripadnika generacije Z aktivno pokušava da ograniči vreme provedeno na društvenim mrežama, a njihov strah od propuštanja (FOMO) se polako smanjuje.

Generacija Z je jedina generacija čije je dnevno vreme provedeno na društvenim mrežama opalo u odnosu na prvi kvartal 2021. godine. Od 2021. godine, razgovor sa prijateljima onlajn je opao za 13%, dok je viđanje prijatelja uživo povećano za 28%3.

Klasični telefoni su sve zastupljeniji jer generacija Z i milenijalci biraju da ograniče vreme provedeno pred ekranom zarad svog mentalnog zdravlja. Samoprozvani ‘skrinejdžeri’ (screenagers) su na TikTok-u krenuli da korsite hešteg #bringbackflipphones, što je rezultovalo sa 60,2 miliona pregleda4.

Ali ovo nije samo generacijski pomak, već i kulturni pokret. Veliki „trend isključivanja“ koji je započeo 2021. godine, dobija na zamahu jer ljudi svih uzrasta traže ravnotežu u sve digitalnijem svetu. Klasični telefoni se vraćaju, a HMD izveštava da je prodaja telefona na preklop više nego udvostručena u Evropi (u 2023. godini naspram 2022.) i očekuje dalji rast u 2024.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!