today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Na društvenim mrežama 9 od 10 mladih u EU!

Naloge na društvenim mrežama ima 63% korisnika interneta u EU starih između 16 i 74 godine pri čemu je udeo najveći u Mađarskoj (83%) a slede Malta (82%) i Belgija (80%). Kada je reč o mladima starosti 16-24 godine, njih 88% aktivno je na društvenim mrežama. Na internetu su i kompanije koje u velikoj većini imaju sajtove ali i sve više koriste društvene mreže kako bi stigle do potrošača.

Udeo mladih na društvenim mrežama u 2016. godini u EU išao je od 77% u Francuskoj i 80% u Sloveniji do 97% u Belgiji, Danskoj i Mađarskoj, objavila je Evropska statistička služba.

Uz društvene mreže, među mladim Evropljanima na internetu je popularno i gledanje video sadržaja sa Jutjuba ili Netfliksa (83%) i slušanje muzike (80%).

Istovremeno je trećina (32%) starijih u EU, od 65 do 74 godine, aktivna na društvenim mrežama. Njihov udeo je ispod polovine gotovo u svim članicama, osim u Belgiji (56%), Mađarskoj (55%), Malti (51%) i Portugaliji (50%).

Na internetu stariji uglavnom čitaju vesti (64%) i traže informacije o zdravlju (59%).

Biznis onlajn
Kada je reč o sektoru biznisa, 8 od 10 korisnika interneta u EU „onlajn“ traži informacije o robi ili uslugama. S obzirom na tom, i sektor biznisa jača svoje prisustvo na internetu – izradom sajtova, korišćenjem društvenih mreža ili targetiranim reklamiranjem.

U EU je u 2016. 80% bisnisa sa pristupom internetu imalo svoj sajt prema 71% u 2010. Među članicama najviše kompanija sa pristupom internetu koje imaju sajt je u Finskoj (95%) a slede Danska (93%), Nemačka i Švedska (91%).

Gledano detaljnije, udeo biznisa sa svojim sajtom povezan je sa veličinom kompanije – 95% velikih preduzeća je u 2016. imalo sajt prema 79% malih i srednjih preduzeća.

Internet prisustvo, mereno udelom biznisa koji ima ima svoj sajt, povezano je i sa sektorom u kome kompanija posluje pa čak 96% preduzeća koja se bave pružanjem usluga smeštaja ima sajt dok u sektoru transporta i skladištenja sajt ima 67% kompanija.

Kompanije sajtove najviše koriste da na njima predstave kataloge proizvoda i cene (72%), zatim za oglašavanje radnih mesta (35%), „onlajn“ ponude, rezervacije i buking (24%), „onlajn“ praćenje porudžbina (11%).

Pored sajtova, kompanije koriste i društvene mreže da šire informacije o sebi ili za promociju. Gotovo polovina kompanija sa pristupom internetu u EU (46%) u 2016. je koristila barem jedan kanal društvenih medija. Najčešće su u pitanju društvene mreže, poput Fejsbuka i Linkedina, (43%), a slede sajtovi za deljenje multimedijalnih sadržaja, poput Jutjuba ili Pikase, (15%), blogovi ili mikroblogovi, poput Tvitera, (14%).

Gledano po članicama, najveći udeo biznisa sa internet pristupom koji koristi društvene mreže ima Malta (73%), najviše kompanija aktivnih na sajtovima sa multimedijalnim sadržajima je u Holandiji (27%) a na blogovima u Britaniji (39%).

Kompanije u EU uglavnom se odlučuju za društvene mreže radi pravljenja imidža svog poslovanja ili prodaje proizvoda (79%), kako bi odgovarale na upite potrošača (52%) ili angažovale radnike (38%).

U EU je reklamiranje preko interneta najpopularnije na Malti, gde to radi 47% kompanija sa internet pristupom, a slede Švedska (42%) i Danska (40%), objavio je Eurostat.

Izvor: EurActiv.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!