today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Na digitalni marketing u Srbiji u prošloj godini potrošeno 29,4 miliona evra!

IAB AdEx 2017. istraživanje predstavljeno na konferenciji Digital Day, pokazuje da je vrednost tržišta digitalnog marketinga u prethodnoj godini u Srbiji iznosilo 29,4 miliona evra.

Rezultate istraživanja ADEX o digitalnoj advertajzing potrošnji predstavio je gospodin Rade Tričković, Managing Director u agenciji Httpool.

„To je divan napredak. On pokazuje rast tržišta online oglašavanja u odnosu na 2016 za 25 posto“, objasnio je i dodao da smo uprkos tome još daleko od evropskih proseka. U Evropi je, recimo oglašavanje na mobilnim uređajima već prestiglo TV. Kada govorimo o vrsti oglašavanja najveći udeo u oglašavanju ima displej (26%), nakon toga search (22%), a “classifieds” oglasi učestvuju sa 19%, tj. preko tri miliona evra.

Tričković je napomenuo da poseta korisnika preko mobilnih uređaja u Srbiji značajno raste, ali ne i prihod od oglašavanja na istim. Video, oglašavanje na mobilnim uređajima i social advertajzing su generatori rasta tržišta. “ Mobilni “ advertising u odnosu na prethodnu godinu beleži rast od čak 98% i njegov udeo je 12,99 miliona evra. Dok video u ukupnoj vrednosti online oglašavanja učestvuje sa 44%.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!