today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Na digital u 2015. u Srbiji potrošeno 20 miliona evra!

Na jučerašnjoj Digital Day konferenciji premijerno su objavljeni rezultati istraživanja o nivou investicija u digitalno i interaktivno oglašavanje za 2015. godinu.

Tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji ostvarilo je rast od 11,2% u odnosu na prethodnu godinu i sada iznosi 20,01 miliona EUR, pri čemu je video oglašavanje apsolutni pobednik – ostvarivši rast od neverovatnih 128%. Vrednost investicije video oglašavanja u 2015. godini prešla je vrednost od 1 milion evra, pokazalo je najnovije AdEx istraživanje, koje je sproveo IAB Srbija.

Kada je mobilno oglašavanje u pitanju, ostvaren je rast od 43% i ono sada iznosi 1,81 mil EUR. Kada se govori o oglašavanju na društvenim mrežama gotovo 3,3 mil EUR uloženo je u ovaj vid oglašavanja, pri čemu je kategorija ostvarila rast od 4,4 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Ujedno i najveći deo budžeta otišao je upravo na „Facebook“ oglašavanje (2,75 mil EUR), dok je daleko manje novca utrošeno na „Twitter“ i „LinkedIn“.

Više informacija pronađite na sajtu IAB Srbija.

iabadex-video-2015

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!