Na jučerašnjoj Digital Day konferenciji premijerno su objavljeni rezultati istraživanja o nivou investicija u digitalno i interaktivno oglašavanje za 2015. godinu.
Tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji ostvarilo je rast od 11,2% u odnosu na prethodnu godinu i sada iznosi 20,01 miliona EUR, pri čemu je video oglašavanje apsolutni pobednik – ostvarivši rast od neverovatnih 128%. Vrednost investicije video oglašavanja u 2015. godini prešla je vrednost od 1 milion evra, pokazalo je najnovije AdEx istraživanje, koje je sproveo IAB Srbija.
Kada je mobilno oglašavanje u pitanju, ostvaren je rast od 43% i ono sada iznosi 1,81 mil EUR. Kada se govori o oglašavanju na društvenim mrežama gotovo 3,3 mil EUR uloženo je u ovaj vid oglašavanja, pri čemu je kategorija ostvarila rast od 4,4 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Ujedno i najveći deo budžeta otišao je upravo na „Facebook“ oglašavanje (2,75 mil EUR), dok je daleko manje novca utrošeno na „Twitter“ i „LinkedIn“.
Više informacija pronađite na sajtu IAB Srbija.