Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Muzika svuda!

Nakon što je iznenadnim nastupom u Knez Mihajlovoj ulici najavila novi slogan „Muzika svuda“, Beogradska filharmonija najzad otkriva gde će se to sve njen repertoar slušati u novoj sezoni.

Doskočivši ograničenju publike u koncertnoj dvorani, Filharmonija je kreirala jednu od najuzbudljivijih sezona izmeštanjem repertoara tamo gde je publici lako dostupan – svuda!

U avanturi „Muzika svuda“ pridružuju joj se prvi partneri – Delez Srbija, Pošte Srbije, Telekom Srbija – mts, Erste banka, CarGo technologies, tako što će se u njihovim prodavnicama, poslovnicama i automobilima, slušati snimci repertoara Beogradske filharmonije koji je prethodno orkestar izveo na koncertima u svojoj Sali.

„Beogradska filharmonija uz novu zamisao i hashtag #muzikasvuda razbija sve konvencije uvođenjem alternativnih lokacija slušanja klasične muzike, i to ne samo u Beogradu već celoj Srbiji. Tokom narednog perioda, Filharmonija može da obeća da će biti stroga ali neposlušna. Prvo se odnosi na poštovanje propisanih mera, a drugo na probijanje svih dosadašnjih navika kada je slušanje klasične muzike u pitanju“, rekao je direktor Ivan Tasovac.

#muzikasvuda je hashtag koji treba da širi pozitivnu energiju i uvede novu dinamiku u svakodnevne živote, da svaki dan bude specijalan kao što je odlazak na koncert. To će najpre biti uz muziku Mocarta koju je orkestar nedavno izveo i snimio tokom tri koncerta u filharmonijskoj Sali.

Kampanju „Muzika svuda“ potpisuje agencija McCann Beograd.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!