Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

mts Čuva tvoj svet

Čak 90 odsto mladih smatra da društveno odgovorne aktivnosti treba da budu deo poslovanja svakog ozbiljnog brenda.* Žele da ih neko pokrene da sa brendovima čine nešto što ima smisla, sa čime mogu da se poistovete i u čemu mogu da učestvuju. mts je prepoznao ovu potrebu i, zajedno sa agencijom McCann Beograd, načinio strateški korak kojim je omogućio svim svojim korisnicima da postanu aktivisti u očuvanju prirodnih lepota Srbije.

Najnovije mts postpejd tarife, Morava, Omorika i Soko, izdvajaju se pre svega po tome što se od svakog mesečnog računa izdvaja po 1 dinar za očuvanje prirode Srbije. Tarifa Morava je nazvana po najvećoj reci u Srbiji, a u mts ponudi je ujedno najpovoljnija tarifa. Omorika je dobila naziv po Pančićevoj omorici, endemskoj četinarskoj vrsti sa područja zapadne Srbije, a Soko prema Stepskom (banatskom) sokolu koji naseljava samo jugoistočnu i deo centralne Evrope.

Vera Aćimović, Stategic Plannner u McCann Beograd, kaže: “Većina nas oseća odgovornost da svet učini boljim mestom za generacije koje dolaze, a zaštita životne sredine i ugroženih vrsta je u tom smislu prioritet i jedan od dominantnih CSR trendova u svetu. U najnovijoj kampanji za mts hvatamo se u koštac sa temama čiju važnost korisnici brenda jasno prepoznaju, dok sa druge strane promovišemo novu prodajnu ponudu brenda. Na inovativan način aktiviramo naciju i uvezujemo je uz brend, gradeći istinsku konekciju i partnerstvo za mnoga dobra dela u budućnosti.”

“Svrha je reč koja se često pominje u teoriji moderne komunikacije, kao spona koja povezuje moderne brendove sa ljudima današnjice. Veoma sam ponosna na ovu saradnju i pionirski poduhvat brenda mts na ovim prostorima. Od danas ćemo razgovarati, slati poruke i koristiti internet na telefonu znajući da smo tako deo nečeg većeg.” rekla je Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka agencije McCann Beograd.

* Rezultati studije “Istina o mladima” ekspertskog centraMcCann Truth Central Beograd.‬‬

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!