SVET – Vizuelni identitet britanskog TV Kanala “More4” kreirao je londonski dizajn studio ManvsMachine.
Britanski Channel 4 je na osnovu održanog piča angažovao londonski studio ManvsMachine da kreira novi kreativni identitet TV kanala More4. Redefinisanje brenda je fokusirano i centrirano oko hrabrog i fleksibilnog logotipa koji se otkriva kroz niz prelepih transformacija, nabora i lejera. Paleta boja odražava prirodu, kulturu hrane, modu i ostale elemente savremenog.
Live-akcija koja se jasno vidi u promo filmovima izbija u prvi plan u stvarnom svetu, realnom životu i okruženju. Mehanički „peraji“ koji se pomeraju u svim pravcima i svim bojama čine nesvakidašnju prostornu instalaciju koja treba da predstavi snagu brenda. Instalacije se nastanjuju u raznim okruženjima, od stepeništa, preko drveća, do napuštenog ribarskog čamca u Dungeness-u.
Da bi postigli ovako efektan rezultat, Manvs Machine se udružio sa pionirima installation dizajna – Jason Bruges Studio, koji su bili zaduženi za projektovanje i izgradnju fleksibilnog sistema koji se sastoji od preko 400 jedinica zaduženih za mehaniku pločica.
Izvor: Identity Designed, Designed