Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Moramo koristiti podatke kao gorivo, ali i poznavati zanat pripovedanja!

Ivana Kaljević, General Manager agencije T&T Brand Factory, specijalno za Marketing mrežu govori o stanju na tržištu i planovima agencije za dalji razvoj.

Kako biste ocenili stanje na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u ovom trenutku? Da li smo transparentniji, pametniji i snalažljiviji nakon COVID-19 krize?
Tržište je preplavljeno informacijama, među kojima kupac/korisnik nije siguran šta je tu dobro, a šta loše za njega. Mislim da se transparentnost negde usput nenamerno izgubila, došlo je do usklađivanja komunikacije sa situacijom. Verujem da će 2022. godina doneti promene na tom polju. Današnji čovek se zasitio ovog globalnog širenja straha i uopštenih informacija, i spreman je da se vrati u normalan kolosek i prima informacije u skladu sa onim što ga zaista zanima. Na kompanijama i brendovima je da sada osluškuju te impulse svojih kupaca i da stvaraju iskustvo koje će njih zainteresovati i podstaći.

Kompanije su postale svesne moći digitalnih komunikacija kao medija za dvosmerno informisanje, ali i mogućnosti da daju dodatnu vrednost svojim brendovima/proizvodima/uslugama. Postoji očigledna preraspodela marketinških budžeta s tradicionalne na digitalnu komunikaciju i oglašavanje. Takođe, videli smo dosta novih kompanija, čiji operativni model počiva isključivo na onlajn platformi.

Preuzeli ste funkciju direktorke agencije T&T Brand Factory. Šta će za vas biti najveći izazov u narednom periodu i kako vidite dalji razvoj agencije?
T&T Brand Factory agenciju čine izuzetno kompetentni profesionalci i mladi ljudi koji brzo usvajaju nova znanja, i oni čine kompaktnu zajednicu spremnu da se dalje razvija u skladu s trendovima. Kao njihovom lideru, moja će uluga biti da im pružim dobar poligon za dalju inspiraciju i rast, i stvorim im nove prilike na trižištu. A kao i za svaku agenciju, izazov je uvek doći do novih dobrih i kreativnih poslova, čemu ćemo težiti u 2022. godini.
Dalji razvoj agencije biće okrenut edukaciji i daljem profilisanju zaposlenih, jer verujem da je stručnost ključ uspeha. A u planu su i neki jedinstveni projekti, koji su neminovan korak u današnjem svetu marketinga.

Na tržištu Srbije posluje preko četiri stotine agencija. Da li je marketinški kolač dovoljno veliki da svi budu „siti“?
Apsolutno verujem da za svaku agenciju ima dovoljno posla i klijenata spremnih da sa njom kao ključnim partnerom prave velike projekte i kampanje koje će ostaviti trag, kako na pojedince tako i na zajednicu. A ako je ideja dovoljno snažna da zavredi pažnju i nekog žirija, onda je dugoročan partnerski odnos zagarantovan.

Šta očekujete od 2022. godine kad govorimo o agencijskom biznisu?
Marketing i način na koji mi poslujemo iz temelja se promenio. Naš posao je umetničke prirode, ali danas mora biti zasnovan na podacima. Ova kriza je samo usporila tranziciju koja je već započeta. Ipak, ciljevi svakog našeg klijenta ostaju isti: generisati svest o brendu, povećati broj potencijalnih klijenata, razvijati afinitet kupaca i na kraju i proširivati poslovanje. Dakle, kao marketinški stručnjaci, zaduženi smo za kontinuirani spoj umetnosti i nauke. Potrebno je da postignemo savršenu ravnotežu između ljudi i automatizacije da bismo otključali budućnost bolje analitike i primene AI u velikim razmerama. Moramo koristiti podatke kao gorivo, ali i poznavati zanat pripovedanja kako bismo uspostavljali istinski smislene ljudske veze. Ako se tako postavimo, agencijski biznis će sigurno ići uzlaznom putanjom.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,77 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!