U okviru letnje promotivne kampanje Turističke organizacije Srbije „Moje leto – moja Srbija“ ove godine biće prisutna i jedna zanimljiva novina, saopštila je ova organizacija. Promotivni karavan „Moja Srbija“ posetiće 14 gradova u Srbiji, a utisci koje posetioci dele sa svojim prijateljima i pratiocima na društvenim mrežama prikazuju se, posle moderacije i brendiranja, u realnom vremenu i na digitalnim LED bilbordima u gradovima širom naše zemlje.
Na ovaj način, svi učesnici, posetioci karavana ali i drugi zainteresovani korisnici društvenih mreža Tviter ili Instagram, moći će da podele svoje omiljene trenutke, mesta i aktivnosti u svom gradu i sa mnogo širom publikom dodavanjem oznake #MojaSrbija na svoju objavu.
Turistička organizacija Srbije omogućila je ovim putem svakom korisniku društvenih mreža da se objavama uključi u promociju turističkog potencijala svog kraja i tako postane ambasador lepota naše zemlje. Osim njihovih pratilaca na društvenim mrežama, ukoliko su slike koje objave lepe i autentične, velika je mogućnost da će one zahvaljujući inovativnoj tehnologiji, i to brendirane u vizuelni identitet naše kampanje Moja Srbija, biti objavljene na LED bilbordima u Beogradu a do kraja karavana i u drugim gradovima Srbije. Za ove potrebe Turistička organizacije Srbije zakupila je digitalne bilborde u Beogradu, Kragujevcu, Čačku, Novom Sadu, Zrenjaninu, Somboru i Vršcu.
„Koristeći LED tehnologije i digitalne bilborde u promociji želimo da sinergijom svih nama veoma važnih kanala omogućimo što veću vidljivost atraktivnog sadržaja nastalog širom Srbije objavljenog na društvenim mrežama uz #MojaSrbija. Time turističke atrakcije Srbije približavamo ne samo online zajednici, već i putem ambijentalnog oglašavanja svim potencijalnim turistima. Ovom inovacijom ističemo i nemerljiv značaj promocije putem digitalnih kanala za turizam svake destinacije“, Sandra Vlatković, menadžer za korporativne komunikacije i marketing TOS.