today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

„Moja Srbija“ na digitalnim LED bilbordima

U okviru letnje promotivne kampanje Turističke organizacije Srbije „Moje leto – moja Srbija“ ove godine biće prisutna i jedna zanimljiva novina, saopštila je ova organizacija. Promotivni karavan „Moja Srbija“ posetiće 14 gradova u Srbiji, a utisci koje posetioci dele sa svojim prijateljima i pratiocima na društvenim mrežama prikazuju se, posle moderacije i brendiranja, u realnom vremenu i na digitalnim LED bilbordima u gradovima širom naše zemlje.

Na ovaj način, svi učesnici, posetioci karavana ali i drugi zainteresovani korisnici društvenih mreža Tviter ili Instagram, moći će da podele svoje omiljene trenutke, mesta i aktivnosti u svom gradu i sa mnogo širom publikom dodavanjem oznake #MojaSrbija na svoju objavu.

Turistička organizacija Srbije omogućila je ovim putem svakom korisniku društvenih mreža da se objavama uključi u promociju turističkog potencijala svog kraja i tako postane ambasador lepota naše zemlje. Osim njihovih pratilaca na društvenim mrežama, ukoliko su slike koje objave lepe i autentične, velika je mogućnost da će one zahvaljujući inovativnoj tehnologiji, i to brendirane u vizuelni identitet naše kampanje Moja Srbija, biti objavljene na LED bilbordima u Beogradu a do kraja karavana i u drugim gradovima Srbije. Za ove potrebe Turistička organizacije Srbije zakupila je digitalne bilborde u Beogradu, Kragujevcu, Čačku, Novom Sadu, Zrenjaninu, Somboru i Vršcu.

„Koristeći LED tehnologije i digitalne bilborde u promociji želimo da sinergijom svih nama veoma važnih kanala omogućimo što veću vidljivost atraktivnog sadržaja nastalog širom Srbije objavljenog na društvenim mrežama uz #MojaSrbija. Time turističke atrakcije Srbije približavamo ne samo online zajednici, već i putem ambijentalnog oglašavanja svim potencijalnim turistima. Ovom inovacijom ističemo i nemerljiv značaj promocije putem digitalnih kanala za turizam svake destinacije“, Sandra Vlatković, menadžer za korporativne komunikacije i marketing TOS.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!