Mogli smo napraviti skupu reklamu, ali…

REGION – U Heinekenu Hrvatska su se poveli onom “važnija su dela od reči” pa su povodom Svetskog prvenstva u fudbalu, umesto ulaganja u skupu reklamnu kampanju, odlučili uložiti u bolju cenu Karlovačkog piva.

Zašto se Karlovačko odlučilo na ovakav pristup pojasnio je Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska koja proizvodi Karlovačko pivo: ”Ove fudbalske godine odlučili smo uložiti 7 puta manje sredstava u izradu TV spotova i medijski zakup. Umesto vrhunske produkcije, slavne osobe i specijalne efekte u svojim reklamama, shvatili smo da je potrošačima zapravo najvažnije pivo pa smo zato radije odlučili uložiti u nižu cenu našeg Karlovačkog. A i mi smo iz ovog nešto naučili – ne moramo imati skupe TV reklame da bismo privukli pažnju potrošača i dobro ih nasmejali.”

Agencija Bruketa&Žinić&Grey doslovno je shvatila brief, “napravite jeftiniju kampanju”, pa se njen tim poigrao idejom kako se sve može uštedeti na fudbalsko-pivskoj reklami i upravo to prikazao u oglasima. Dodatna inspiracija bila im je činjenica da zbog sponzorskih ugovora nisu mogli koristiti reprezentaciju i njene simbole.

Kampanja se sastoji od 15 video oglasa za televiziju i društvene medije, a momcima su se za ovu prigodu priključili poznati domaći autori, reditelj Hrvoje Hribar i snimatelj Radislav Jovanov – Gonzo.

Više informacija pronađite OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

1 komentar

Komentari