Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Moderna srpska mama je pametna mama!

Kreativna agencija McCann Beograd i njen ekspertski centar McCann Truth Central Beograd predstavili su juče rezultate istraživanja „Istine o novoj srpskoj mami“. Tom prilikom organizovana je panel diskusija, na kojoj su učesnici rezultate studije mogli da uporede sa svojim ličnim iskustvom.
Na panel diskusiji govorile su mame Ana Sofrenović, glumica, Suzana Trninić, autorka i voditeljka emisije “Kažiprst” na TV B92, Ljubinka Zarubica, direktorka Funkcije za marketing i razvoj za privatne korisnike u kompaniji “Telekom Srbija”, Tijana Vraneš, psiholog psihoterapeut, Maja Lalić, arhitekta i osnivač organizacije „Mikser”, Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja u agenciji “McCann Beograd” i jedan tata, Andrija Gerić, trofejni odbojkaš i bivši reprezentativac.
Učesnici panela složili su se da je model majke sa kojom su odrasle generacije sada promenjen i da je tehnološki razvoj, ali i mogućnost lakšeg pristupa informacijama značajno uticao na način razmišljanja savremene srpske mame.

„Osnovna razlika između srpskih modernih mama i mama u svetu je način na koji one organizuju svoje vreme tj. porodične i poslovne obaveze, ali i vreme koje izdvajaju za sebe. Rasprostranjenost digitalnih tehnologija u razvijenim zemljama olakšali su mamama balansiranje između različitih uloga, dok u Srbiji, i pored promena i značajnih pomaka u korišćenju novih tehnologija samo 9% mama smatra sebe tehnološkim ekspertima“, rekla je Katarina Pribićević iz agencije McCann Beograd. I pored toga, čak 89% srpskim mama smatra da su im nove tehnologije olakšale život.

Srpske mame i dalje najviše veruju bliskim osobama i ekspertima, ali ipak sve češće savete proveravaju na Internetu. Od brendova najviše veruju Google-u. Takođe, istraživanje je pokazalo da svega 8% ispitanih mama piše blog, dok bi 1/3 njih radije zadržala telefon kao najvažniju stvar, čak pre vereničkog prstena ili omiljene detetove igračke.

McCann Truth Central Beograd Istine o novoj srpskoj mami_016

Između ostalog, istraživanje je pokazalo i da mame iz Srbije i Centralne i Istočne Evrope igraju igru „školice“, dok globalne mame igraju „triatlon“. Veliki broj mama (67%) složile su se da je supermama ideal, a ne realnost. Mame u Srbiji su sebe okarakterisale kao pametne mame, koje žele da njihova deca imaju realnu sliku o tome ko su one, uključijući i njihove mane i mogućnosti.

McCann Truth Central Beograd Istine o novoj srpskoj mami_008

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!