Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Moć zvuka za uspešno brendiranje

REGION – Hrvatsko udruženje društava za tržišno kumuniciranje (HURA) u utorak, 5. februara 2013. organizuje šestu po redu radionicu HOWtoWOW marketinške akademije na temu uspešnog zvučnog brendinga. Gost predavač, Diarmid Moncrieff, učesnicima akademije preneće svoje bogato znanje i iskustvo o ulozi zvuka u oglašavanju, važnosti zvuka u percepciji i prenošenju poruke te prednostima i zakonitostima radijskog oglašavanja. Predavanje je podeljeno na teorijski i praktični dio, a u skladu sa temom neće se koristiti vizualna pomagala nego isključivo glas i zvuk.
Diarmid Moncrieff razvojni je stručnjak i konsultant za prodajne i kreativne timove, prvenstveno u segmentu radijskog oglašavanja, a osmislio je kampanje za poznate brendove poput Coca-Cole, Samsunga i Unilevera. U Zagrebu će na HOWtoWoW radionici govoriti o mogućnostima koje zvuk pruža za uspešno brendiranje, što prema njegovom mišljenju u oglašivačkim kampanjama nije dovoljno iskorišćeno. Moncrieff smatra kako uspešne strategije zvučnog brandinga mogu pokretati masivan awareness i onda kada je oglas samo pasivno konzumiran i učiniti da mali oglašivači zvuče veliko. Iz tog razloga, naglasak u radionici biće stavljen na radio kao kanal komunikacije koji može ostvariti velik učinak u odnosu na uložena sredstva.
HOWtoWOW akademija namenjena je profesionalcima iz oglašivačkih agencija i kompanija oglašivača kojima nudi edukaciju iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju. Sastoji se od niza tematskih radionica koje uključuju kombinaciju teorijskih i praktičnih znanja, uz visok nivo interaktivnosti praćenu brojnim primerima iz prakse sa kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. Radionice vode vrhunski domaći i svetski stručnjaci poput Sama Moorthya, Roberta Shawa, Rajne Cuculić, Andya Milligana, Toma Whitea, Diarmida Moncrieffa i Miše Terzića.
Učešće polaznika HOWtoWOW akademije prati se indeksom, a na kraju programa svi dobijaju priznanje o završenoj edukaciji. Dosadašnje radionice ocenjene su jako uspešnima od strane polaznika, koji su uz brojna pitanja te aktivnu diskusiju sa predavačima uspeli steći vredna nova znanja koja mogu upotrebiti u svom svakodnevnom radu.
Više informacija o radionici i prijavi za učešće pogledajte na: http://how-to-wow.hura.hr/diarmid-moncrieff-zvucni-brending/ ili na http://how-to-wow.hura.hr/o-akademiji/.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!