today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Mobilno oglašavanje u 2016. nadmašiće veb oglase

SVET – Nakon višegodišnjeg rasta, mobilni oglasi bi po prvi put trebalo da prestignu desktop oglase po količini novca uloženog u njih, pokazala je projekcija globalnog ulaganja u oglašavanje na Internetu koju je objavila istraživačka kuća ZenithOptimedia, deo francuske oglašivačke kompanije Publicis Groupe.

Prema podacima koje su prikupili ova bi godina trebala biti prelomna u trendovima oglašavanja, prenose IT vesti. Mobilni oglasi već oko pet godina beleže strelovit rast, dok se desktop oglašavanje od 2013. kreće na nivou od tek nešto ispod 100 mlrd USD.

Ove godine, kaže Zenith projekcija, u mobilne oglase će biti uloženo nešto više od 99 mlrd USD, a sledeće već gotovo 130 mlrd USD. Istovremeno s nastavkom rasta mobilnog oglašavanja desktop oglasi mogli bi da zabeleže pad za oko 3%.

Osim porasta mobilnog oglašavanja jasan je još jedan trend – veliki rast oglašavanja na društvenim mrežama. Sledeće godine na to će se u svetu izdvajati više od 32 mlrd USD. Najveće oglašivačko tržište sledeće godine će postati Kina, na koju će otpasti oko trećine svetskog iznosa izdvojenog za internet oglase.

Izvor: eKapija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!