Mike Glaser, šef marketinga za Google Creative Partnerships, specijalno za Marketing mrežu govori kako je Google okrenuo svet za 360 stepeni, kako će napraviti balans između potreba oglašivača/brendova i korisnika pametnih telefona koje nerviraju oglasi, kao i koji trendovi će dominirati u oblasti oglašavanja u 2015. godini.
Koja je tajna uspešnosti Vaše kompanije i kako je Google okrenuo svet za 360 stepeni?
Verujem da iza uspeha kompanije Google stoji jedinstvena sposobnost angažovanja pametnih i motivisanih ljudi koji žele da promene svet, a svoju želju ostvaruju kroz stvaranje onih proizvoda koji korisnicima omogućuju dodatnu vrednost u svakodnevnom životu – kao šro su Gmail, Youtube, Chrome, na primer.
Svi koji žive od Interneta maštaju o prvoj poziciji na Google pretraživaču. Otkrijte nam nekoliko saveta kako mašta da postane stvarnost?
Voleo bih da znam tajni recept! Krajnji cilj kompanije Google je da osigura najrelevantnije rezultate pretrage za svaki pojedinačni upit. I dok ne postoji tajna formula kako doći do prvih mesta u sugerisanim odgovorima, mislim da kompanije i brendovi koji stvaraju visoko kvalitetan sadržaj koji dobro ilustruje njihov proizvod ili servis budu baš one koje dobro prođu i u rangiranjima rezultata pretrage.
Google je najavio oglase preko celog ekrana na Androidu i nove modele oglašavanja. Kako ćete napraviti balans između potreba oglašivača/brendova i korisnika pametnih telefona koje nerviraju oglasi? Šta će konkretno ove promete doneti industriji oglašavanja?
Neverovatna je privilegija imati toliko korisnika naših proizvoda na dnevnom nivou, pa bilo koji oblik oglašavanja mora biti osmišljen na način koji će poštovati te korisnike. Timovi koji na tome rade u kompaniji Google ovo shvataju veoma ozbiljno i zato vrše sveobuhvatna testiranja novih proizvoda pre nego što ih predstave javnosti.
Mislim da se prava ravnoteža obično nalazi negde između očuvanja sjajnog korisničkog iskustva, dok se istovremeno osigurava da taj ekosistem radi dobro i za brendove i oglašivače. Ipak, ukoliko iz bilo kog razloga korisničko iskustvo počne da trpi, a pojedini oblici oglašavanja budu doživljeni kao dosadni, i Google i brendovi ili oglašivači će odmah znati jer korisnici neće reagovati na ponuđeni sadržaj. To će biti dobar pokazatelj da ima prostora za unapređenje konkretnog rešenja
Koji trendovi će po Vašem mišljenju dominirati u oblasti oglašavanja u 2015. godini?
Mislim da trend okretanja prema mobilnim platformama, bilo da je reč o videu za prenosive uređaje ili sajtu adaptiranom za prikaz na ekranima prenosivih uređaja, jedan od glavnih fokusa advertajzing industrije u 2015. godini. Stepen prihvaćenosti smart telefona nastavlja da napreduje. Rezultat toga je da je sve više ljudi širom sveta u prilici da dobije veće, još interaktivnije i više angažujuće iskustvo brenda, pravo na dlan svoje ruke.
Autor: Ivana Parčetić Mitić