today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Mladi sve više koriste TikTok

Vreme koje mladi provode na Youtube-u u blagom je padu, a jedan od krivaca za to je TikTok, čija popularnost i korišćenje ubrzano rastu.

Za većinu mladih YouTube je najpopularnija aplikacija uz koju provode puno vremena i na kojoj gledaju crtane filmove, spotove, filmove ili prankove influensera. Ipak, poslednjih godina iz Kine se pojavila velika pretnja, aplikacija za deljenje kratkih video zapisa TikTok koja je osvojila decu i mlade i koja je čak zapretila popularnosti YouTube-a. Poslednje istraživanje koje je objavila kompanija Qustodio, a sprovedeno je među decom izrasta od 4 do 14 godina u SAD-u, Španiji i Velikoj Britaniji, pokazuje da bi uskoro deca dnevno mogla da provode više vremena na TikTok-u nego na YouTube-u.

Prosečno deca između 4 i 14 godina, pokazalo je to istraživanje, dnevno provedu 85 minuta gledajući sadržaj na YouTube-u, dok dnevno na TikTok-u provode 80 minuta. Prošle godine, a pogotovo ove godine tokom karantina, zabeležen je veliki porast korišćenja te aplikacije te se nastavak tog trenda očekuje i u budućnosti.

Zanimljivo je da se u odnosu YouTube-a i TikTok-a u 2020 broj minuta koji deca koriste YouTube smanjio u odnosu na godinu ranije za dva do tri minuta, a na Tech Crunch-u kao jednog od krivaca za to vide upravo TikTok, koji je Google-u ukrao dečje minute. Od prošlog maja do februara ove godine vreme koje su deca koristila TikTok povećalo se za 116 posto u SAD-u (na 82 minute), 97 posto u Velikoj Britaniji (na 69 minuta) te 150 u Španiji (60 minuta dnevno), a to se vreme, naravno, dodatno povećalo tokom karantina.

Što se YouTube-a tiče, deca danas na njemu gledaju dvostruko više video zapisa u odnosu na period pre 4 godine, pri čemu se ne obaziru na činjenicu da je taj video servis u biti namenjen korisnicima starijim od 13 godina, dok je za one mlađe namenjena posebna aplikacija YouTube Kids. Ipak, samo 7 posto mladih u SAD-u koristi dečju aplikaciju u odnosu na klasičnu aplikaciju za starije od 13 koju koristi 69 posto mladih. U Velikoj Britaniji taj je odnos 74 posto prema 10 posto, dok u Španiji YouTube koristi skoro 90 posto mladih između 4 i 14 godina, a za YT Kids nema ni podataka.

Izvor: Represent Communications

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!