today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Mladi ne treba da se boje da pokažu kreativnost, a stariji treba da veruju u nju!

Ivana Knežević, Head of Social Media i Igor Maršićević, Senior Designer u agenciji Drive, specijalno za Marketing mrežu govore šta za njih znači nagrada na takmičenju Young Lions Srbija 2019 i šta je potrebno kako bi mladi talenti više došli do izražaja u struci.

Šta za vas konkretno znači nagrada na takmičenju Young Lions Srbija 2019? U kojoj meri je ona značajna za vašu dalju karijeru?
Ivana: Konkretno, nagrada predstavlja veliku inspiraciju i motivaciju da još više usavršavam sebe, grešim, učim na greškama i nastavljam dalje; da budem deo (velikih) stvari koje će možda, nekada, bar delimično učiniti svet boljim mestom. Usrećila me je, ali podsetila da sam tek na početku.

Igor: U praktičnom smislu značajna je zato što ćemo imati priliku da se rangiramo u odnosu na kolege iz inostranstva u istoj struci, pogotovo u samom digitalu, nešto naučimo od njih (mladih kolega), organizatora, kao i da slušamo predavanja eksperata iz različitih oblasti posla.

Šta mislite da je bio čarobni dodatak vašem pobedničkom rešenju koje vas vodi u Cannes ove godine?
Igor: Ne bih rekao da uopšte ima „čarobnog“ dodatka, jednostavno smo dobro sarađivali, organizovali se i iskoristili sve aspekte našeg iskustva i kreativnosti i što bolje ih pretočili u jednu dobru ideju.

Ivana: Generalno, ni ja ne mislim da postoji nekakav “čarobni dodatak” dobrim rešenjima. Ključ je u ideji, a sve više učim da – da bi se neka ideja nazvala dobrom – ona mora u svojoj suštini da bude jednostavna i ljudska; da na prvu bude jasna i izazove emociju/reakciju. Volim da mislim da je naše rešenje barem delom bazirano na takvoj ideji.

Jedan od najvećih izazova struke, kako u Srbiji, tako i u regionu i na globalu, upravo je nedostatak mladih talenata. Koliko su mladi talenti u oblasti marketinških komunikacija u Srbiji prepoznati od strane poslodavaca?
Ivana: Mislim da su pravi, kvalitetni ljudi uvek prepoznati, nevezano za godine.

Igor: Mislim da mladih talenata uvek ima u svakoj firmi, samo u većini nemaju priliku da rade na kreativnim i značajnijim projektima, pa kada i dođu do takvih projekata već ulaze u svoje 30-te. Sa te strane mislim da se sama kreativnost baca u drugi plan u odnosu na neke opipljivije veštine koje mladi ljudi generalno poseduju, poput brzine, većih tehničkih sposobnosti, praćenja trendova itd.

Šta je, po vašem mišljenju, potrebno da se uradi kako bi kreativnost mladih talenata više došla do izražaja u Srbiji?
Igor: Generalno više uključivanja u kreativnije projekte, makar i na sitnim operativnim poslovima, pre svega kako bi mladi kreativci imali priliku da razvijaju svoje veštine i time stavili kreativnost u prvi plan u odnosu na neke tehnikalije koje su sastavni deo posla.

Ivana: Samo malo manje straha i više poverenja – mladi da se ne boje da pokažu tu kreativnost, a stariji da veruju u nju.

Intervju uradila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!