today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Mitrović ponovo generalni direktor „Pinka“

Funkciju generalnog direktora televizije Pink, posle 15 godina, ponovo je preuzeo Željko Mitrović. On je danas FoNetu izjavio da su, nakon godinu dana teške bitke i devet meseci sprovođenja aktivnih reformi, u ovoj medijskoj kući uspostavljeni stabilnost i likvidnost.
On je naglasio da je u TV Pink došlo do kadrovskih promena i najavio sezonu daleko kvalitetniju i bolju od prethodnih. „Funkcija generalnog direktora obavezuje me da svakoga jutra od 9 budem na radnom mestu. Prethodnih godina sam 40 do 50 dana provodio u Beogradu, a sada će taj broj biti I više od 220 u godini“, rekao je Mitrović.
Govoreći o kadrovskim promenama, on je istakao da televizija ima velika pojačanja, pa je za art direktora postavljen Tarmo Krim iz Estonije, inače poznat po tome što je radio proteklih 10 takmičenja za Pesmu Evrovizije. Glavni producent je Igor Turčinović, regionalni programski direktor i koordinator je Siniša Svilan, koji je došao sa pozicije direktora TV Nova iz Hrvatske, dok je programski direktor Milica Mitrović.
„Više nećemo imati klasičan urednički sistem, već ćemo sada imati pet glavnih producenata koji su podelili čak 35 projekata u ovoj sezoni. Po broju projekata, smatramo da je ovo najmoćnija i najznačajnija sezona“, ocenio je Mitrović. Kada je reč o finansijskim reformama, Mitrović je naglasio da je novi finansijski direktor Vladimir Petković koji je došao iz Volks banke. „Važno je da smo se finansijski stabilizovali“, napomenuo je Mitrović, „bez toga da smo prodali udele u kapitalu ili da smo našli strateškog partnera“. „Našli smo mogućnosti da sa sopstevnim sredstvima dođemo u poziciju da zatvorimo rupu u obrtnom kapitalu“, objasnio je Mitrović.

Izvor: Mondo

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!