REGION – Organizacioni tim Spark.me, jedne od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 30. i 31. maj u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, objavio je ime novog glavnog govornika. U pitanju je Mič Džoel (Mitch Joel), jedan od vodećih marketinških vizionara u Severnoj Americi i autor dva biznis bestselera.
Kada kompanije kao što su Google, Starbucks, Shopify i GE žele da iskoriste tehnologiju kako bi se bolje povezale sa svojim kupcima, u pomoć pozovu Miča Džoela. Džoel je osnivač konsultantske kuće Six Pixels Group, koja pomaže brendovima da „dešifruju“ budućnost. Pre toga, Džoel je proveo skoro dve decenije vodeći svoju marketinšku agenciju koju je, na kraju, prodao WPP, najvećoj marketinškoj mreži na svetu u čijem su sastavu Grey, Ogilvy, Wunderman Thompson, AKQA, Hill+Knowlton Strategies i brojne druge agencije. Džoelova poslednja funkcija je bila predsednik Miruma, marketinške agencije koja je prisutna u 25 država širom svijeta i ima 3.000 zaposlenih.
Organizatori konferencije su prethodno, kao prvog glavnog Spark.me 2020 govornika, najavili Jonasa Riderstralea (Jonas Ridderstråle), jednog od najuticajnijih i najpoštovanijih poslovnih mislilaca na svetu i koautora bestselera “Funky Business“.
Više informcija na http://spark.me/