Lokalna tržišta u regiji su ograničena, konkurencija globalnih brendova je izuzetno jaka, a potrošači konzumiraju regionalno i globalno. Zato nam jedino preostaje da sa lokalnim markama osvajamo region i svet. Na konferenciji Marketing Summit Belgrade 2016 čućemo praktična iskustva i primere kompanija koje su uspele da ostvare međunarodni nastup.
Ukoliko planirate globalno prisustvo, proverite kako su u tome uspeli neki od najboljih u industriji.
Dormeo, Delimano, WalkMaxx, Wellneo su brendovi za koje su mnogi čuli, a zasluga za njihov uspeh pripada jednom od govornika na predstojećoj konferenciji Marketing Summit Belgrade 2016. Branko Blečić (konsultant), koji je 18 godina radio u multinacionalnoj kompaniji Studio Moderna, a sada obavlja funkciju direktora prodaje u HealthCare Europe, tokom prezentacije će podeliti svoje bogato iskustvo kako kreirati uspešnu regionalnu omnichannel kampanju i kako sa dobrim konceptom, integrisanom TTL komunikacijom i distribucijom kroz total-retailing osvojiti više tržišta.
U tematskom bloku o globalnom nastupu, svoja iskustva i praktične savete podeliće i Gregor Pilgram, član uprave Generali PPF & član uprave Generali d.d. Iz ugla menadžera, govoriće o načinu na koji regionalni brend gradi marketing.
Više informacija pronađite na sajtu www.marketing-summit.rs