REGION – Pod sloganom „Mir, ljubav i komunikacija” i generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, 12. Weekend Media Festival od 19. do 22. septembra u Rovinj donosi duh legendarnog Woodstocka. Najveći regionalni medijski festival ove će godine prirediti hommage nezaboravnom američkom muzičkom festivalu kroz rasprave o nikad zanimljivijoj i bržoj transformaciji medijske industrije i zalaganjem za slobodu odlučivanja.
Kako se društvo menjalo tih turbulentnih ’60-ih godina prošlog veka kada je Woodstock održan, tako se danas rapidno menja svet medija i marketinga. Promene su uzbudljivije nego ikada, pa upravo posmatramo jako živu transformaciju medija.
„Netflix je podstaknuo celi niz novih streaming servisa, proizvodnja kvalitetnog sadržaja je življa no ikad, a sport postaje gotovo jedini sadržaj koji zahteva live broadcast i time mu neverojatno raste cena. Iako i dalje nezaustavljivo rastu, Facebook i Google su u defanzivi pred techclashom, Apple se uključuje u medijski svet, agencije se ubrzano transformišu, ali još nije sasvim jasno u šta…I kroz ovaj Weekend ćemo nastaviti detaljno raspravljati o jednoj od najzanimljivijih transformacija jedne industrije u istoriji. Materijala imamo jako puno“, najavio je direktor programa festivala Nikola Vrdoljak.
Ove godine novost je Weekend paket koji omogućava rezervaciju smeštaja & kotizaciju. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstaviće najvažnija regionalna digitalna nagrada – SoMo Borac.
Osim po provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, najveći regionalni festival komunikacija poznat je i kao mesto najbolje zabave. Ove godine donosi pomno osmišljen muzički program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je muzika bila umetnost i sredstvo otpora.