today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Mir, ljubav i komunikacija: Weekend u duhu legendarnog Woodstocka

REGION – Pod sloganom „Mir, ljubav i komunikacija” i generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, 12. Weekend Media Festival od 19. do 22. septembra u Rovinj donosi duh legendarnog Woodstocka. Najveći regionalni medijski festival ove će godine prirediti hommage nezaboravnom američkom muzičkom festivalu kroz rasprave o nikad zanimljivijoj i bržoj transformaciji medijske industrije i zalaganjem za slobodu odlučivanja.

Kako se društvo menjalo tih turbulentnih ’60-ih godina prošlog veka kada je Woodstock održan, tako se danas rapidno menja svet medija i marketinga. Promene su uzbudljivije nego ikada, pa upravo posmatramo jako živu transformaciju medija.

„Netflix je podstaknuo celi niz novih streaming servisa, proizvodnja kvalitetnog sadržaja je življa no ikad, a sport postaje gotovo jedini sadržaj koji zahteva live broadcast i time mu neverojatno raste cena. Iako i dalje nezaustavljivo rastu, Facebook i Google su u defanzivi pred techclashom, Apple se uključuje u medijski svet, agencije se ubrzano transformišu, ali još nije sasvim jasno u šta…I kroz ovaj Weekend ćemo nastaviti detaljno raspravljati o jednoj od najzanimljivijih transformacija jedne industrije u istoriji. Materijala imamo jako puno“, najavio je direktor programa festivala Nikola Vrdoljak.

Ove godine novost je Weekend paket koji omogućava rezervaciju smeštaja & kotizaciju. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstaviće najvažnija regionalna digitalna nagrada – SoMo Borac.

Osim po provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, najveći regionalni festival komunikacija poznat je i kao mesto najbolje zabave. Ove godine donosi pomno osmišljen muzički program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je muzika bila umetnost i sredstvo otpora.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!