today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

MINDHAUS i ETC sprovode istraživanje u cilju procene stanja putovanja

SVET – Sa ciljem boljeg razumevanja i odgovora na uticaj krize izazvane pandemijom COVID-19 na putovanja u Evropi, Evropska turistička komisija (ETC) i MINDHAUS, specijalizovana agencija u oblasti marketinga u turizmu i članica V+O Group, predstavili su istraživački projekat za procenu stanja putovanja u zemlji i unutar Evrope kroz detaljno istraživanje tržišta i uvid u ponašanje potrošača.

Situacija izazvana pandemijom virusa COVID-19 i ograničavanje putovanja u cilju sprečavanja širenja pandemije, imale su značajan uticaj na turistički sektor širom Evrope. Razmere ove krize su nepredvidive, a uticaj se osetio u svim evropskim zemljama. Procenjuje se da će u 20201. godini pad poseta turističkim destinacijama u Evropi biti 54%. Evropske zemlje su ublažile ograničenja, iako je pandemija i dalje prisutna. Kako bi se efektivno podržale evropske destinacije u naporima za njihov dugoročni oporavak, razumevanje osnove za domaća i putovanja unutar regiona od presudnog je značaja.

Fokus projekta će biti na praćenju osećaja i ponašanja turista pri domaćim i putovanjima unutar Evrope i zasnovano je na kvantitativnom istraživanju tržišta2 u deset velikih evropskih destinacija, posebno u Nemačkoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Holandiji, Italiji, Belgiji, Švajcarskoj, Španiji, Poljskoj i Austriji. Ključni izveštaj i preporuke za destinacije i turističko rukovodstvo biće dostupne u šestomesečnom izveštaju počev od septembra 2020. godine.

“Ujedno je čast i priznanje za naš tim da radimo sa Evropskom turističkom komisijom i da podržavamo evropske destinacije i turistički sektor, kako bismo bolje razumeli “novu normalnost” i krenuli ka brzom oporavku kroz ova veoma turbulentna vremena,“ rekao je Theofilos Kyratsoulis, MINDHAUS Generalni menadžer.

Evropska turistička komisija izabrala je MINDHAUS da sprovede ovaj projekat, uzimajući u obzir obimne rezultate u istraživanju tržišta i marketinškoj strategiji. Ovaj projekat se sufinansira od strane Evropske Unije sa ciljem podrške u oporavku turizma u Evropi.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!