Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Miloš Ilić u NOVOJ ISKRI

Miloš Ilić, kreativni i art direktor iz Beograda sa bogatim međunarodnim iskustvom i brojnim značajnim projektima za neke od najvećih svetskih brendova, u četvrtak 6. februara u dizajn inkubatoru Nova Iskra održaće predavanje pod naslovom „Praktični saveti u doba rekalibracije“, sa početkom u 17.30 časova.
Predavanje u Novoj Iskri pružiće uvid u specifičnost današnjeg trenutka kada su u pitanju polja kreativnosti i kreativnih industrija, kao i na to koje su neophodne strategije kako bi se iskoristili skriveni potencijali i mogućnosti unutar stalno-promenjivog sistema.

O predavaču:
Miloš Ilić je tokom poslednjih osamnaest godina formirao i vodio visoko nagrađivane timove po Evropi, Bliskom Istoku i Americi. Radio je kao predavač na Miami Ad School, jednoj od najprestižnijih škola za advertajzing u svetu i bio strateško-kreativni konsultant za istaknute svetske kompanije i organizacije kao što su Ferarri, Ikea, Mars, Amnesty International, Samsung, Nissan, VW i mnogi drugi. Ilić je bio idejni tvorac, strateg i kreativni direktor niza kampanja koje su osvajale najprestižnije međunarodne nagrade – Cannes Lions, Epica, One Show… Jedini je autor iz našeg regiona koji je uvršten u Gunn Report, najrespektabilniju svetsku publikaciju o advertajzingu. Agencije u kojima je radio primile su više od 250 svetskih nagrada za projekte na kojima je radio – od klasičnog oglašavanja, grafičkog dizajna i ilustracije do muzike koju je komponovao.
Među agencijama sa kojima je sarađivao ili radio na pozicijama kreativnog direktora su Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, DDB i TBWARaad u Dubaiju. Tokom poslednjih nekoliko godina, Miloš je ponovo baziran u Srbiji, gde je na poziciji Chief Creative Officer agencije Luna/TBWA, koja je deo TBWA grupe, jedne od najvećih globalnih mreža agencija.
U novembru 2012. godine, predstavio se izložbom Švercovanje vrednosti u masovnoj industriji u galeriji Podroom KCB-a. Prema rečima Slavimira Stojanovića, bila je to najznačajnija izložba u domenu masovnih komunikacija u poslednjih nekoliko godina u Beogradu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!