Miloš Ilić, kreativni i art direktor iz Beograda sa bogatim međunarodnim iskustvom i brojnim značajnim projektima za neke od najvećih svetskih brendova, u četvrtak 6. februara u dizajn inkubatoru Nova Iskra održaće predavanje pod naslovom „Praktični saveti u doba rekalibracije“, sa početkom u 17.30 časova.
Predavanje u Novoj Iskri pružiće uvid u specifičnost današnjeg trenutka kada su u pitanju polja kreativnosti i kreativnih industrija, kao i na to koje su neophodne strategije kako bi se iskoristili skriveni potencijali i mogućnosti unutar stalno-promenjivog sistema.
O predavaču:
Miloš Ilić je tokom poslednjih osamnaest godina formirao i vodio visoko nagrađivane timove po Evropi, Bliskom Istoku i Americi. Radio je kao predavač na Miami Ad School, jednoj od najprestižnijih škola za advertajzing u svetu i bio strateško-kreativni konsultant za istaknute svetske kompanije i organizacije kao što su Ferarri, Ikea, Mars, Amnesty International, Samsung, Nissan, VW i mnogi drugi. Ilić je bio idejni tvorac, strateg i kreativni direktor niza kampanja koje su osvajale najprestižnije međunarodne nagrade – Cannes Lions, Epica, One Show… Jedini je autor iz našeg regiona koji je uvršten u Gunn Report, najrespektabilniju svetsku publikaciju o advertajzingu. Agencije u kojima je radio primile su više od 250 svetskih nagrada za projekte na kojima je radio – od klasičnog oglašavanja, grafičkog dizajna i ilustracije do muzike koju je komponovao.
Među agencijama sa kojima je sarađivao ili radio na pozicijama kreativnog direktora su Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, DDB i TBWARaad u Dubaiju. Tokom poslednjih nekoliko godina, Miloš je ponovo baziran u Srbiji, gde je na poziciji Chief Creative Officer agencije Luna/TBWA, koja je deo TBWA grupe, jedne od najvećih globalnih mreža agencija.
U novembru 2012. godine, predstavio se izložbom Švercovanje vrednosti u masovnoj industriji u galeriji Podroom KCB-a. Prema rečima Slavimira Stojanovića, bila je to najznačajnija izložba u domenu masovnih komunikacija u poslednjih nekoliko godina u Beogradu.