Mihai Gongu, Executive Creative Director Southeast Europe u Cheil Worldwide, jedan je od predavača ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019, a govoriće na temu „Doing Good With Data„.
Mihai se nedavno vratio u Bukurešt nakon nekoliko godina provedenih u Šangaju i Berlinu. Vodio je kreativni sektor švedske agencije TOMORROW u Šangaju, gde je radio na kampanjama za klijente kao što su Absolut Vodka, Ballantine’s, New Balance, AirAsia i Burberry. Tokom njegovog boravka u Šangaju, agencija TOMORROW osvojila je titulu Campaign Asia Boutique Agency of the Year.
Pre Kine, Mihai je bio kreativni direktor u Jung von Matt/Spree Berlin. Tokom njegovog boravka u Berlinu, ova nemačka agencija zabeležila je najnagrađivaniju godinu u svojoj istoriji. Mihai je bio i ECD u BBDO Bukurešt, gde je sa svojim timom ovoj agenciji doneo titulu Agency of Year na ADC i Effie festivalima, a on je proglašen najboljim regionalnim kreativnim direktorom u BBDO Europe. Godine 2009. prelazi u BBDO Berlin na poziciju Global Creative Director radeći za Allianz Worldwide. Kao predavač u Miami Ad School u Berlinu, bila mu je čast da vidi da su baš njegovi studenti osvojili svoje prve D&AD New Blood olovke.
Kaže da, sa svojim neustrašivim timom, voli da stvara sadržaj koji pomera granice i ruši barijere. Britanskoj Vladi dali su “bezobrazan” odgovor sa kampanjom koja se razvila preko noći i osvojila Grand Prix u oblasti PR-a na Eurobestu. Nakon toga, pokretali su kampanje koje se bore protiv post-Brexit ksenofobije i završili na CNN-u. Pretvorili su limenke u bilborde da bi se Instagram generacija ponovo zaljubila u najveći svetski brend. Uticali su da UEFA promeni mišljenje. Borili su se protiv nejednakih plata sa neobičnim muzičkim spotom koji je osvojio naslovnice širom Evrope.
S obzirom da je ove godine 5. jubilarni festival KAKTUS, organizatori obećavaju najkvalitetniji program do sada i veliki broj zanimljivog sadržaja 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera&Theatre. Program i spisak predavača možete pronaći na sajtu festivala.