Direktna banka u Srbiji javnosti se predstavila kampanjom u kojoj su oglasili da oni svoje klijente ne jašu, ne čerupaju i ne šišaju.
U oglasnoj kampanji našle su se životinje, odnosno kokoška, konj i ovca, a na koje se odnose pomenuti glagoli. Banka je objavila da kod njih nema skrivenih troškova, da kredite odobravaju u najkraćem roku (za jedan dan) i da ne naplaćuju godišnje administriranje kredita.
Stručna javnost i bankari oštro su osudili pomenutu kampanju, smatrajući da ona vređa inteligenciju građana.
U Direktnoj banci su prezadovoljni efektima kampanje i kažu da ih klijenti zasipaju kreditnim zahtevima. Dragan Lazarević, predsednik Izvršnog odbora Direktne banke, kaže da su samo želeli napomenuti kako su oni fer i efikasna banka, jer daju direktne odgovore.
„Nismo smatrali da u reklami treba da imamo mamu, tatu, seku, baku i deku koji su sretni što otplaćuju kredit jer je to licemerno. Istraživanja pokazuju da je za klijenta odlazak u banku podednako stresan kao i odlazak zubaru,“ kaže Lazarević.
U marketing agenciji Hominid Studio, koja je kreirala kampanju, rekli su za Politiku da im je drago što medije ova tema interesuje i što kampanja nije prošla nezapaženo. Nisu hteli dati bilo kakav drugi komentar.
Kako vi ocenjujete kampanju Direktne banke?