Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Mi vas ne jašemo!

Direktna banka u Srbiji javnosti se predstavila kampanjom u kojoj su oglasili da oni svoje klijente ne jašu, ne čerupaju i ne šišaju.

U oglasnoj kampanji našle su se životinje, odnosno kokoška, konj i ovca, a na koje se odnose pomenuti glagoli. Banka je objavila da kod njih nema skrivenih troškova, da kredite odobravaju u najkraćem roku (za jedan dan) i da ne naplaćuju godišnje administriranje kredita.

Stručna javnost i bankari oštro su osudili pomenutu kampanju, smatrajući da ona vređa inteligenciju građana.

U Direktnoj banci su prezadovoljni efektima kampanje i kažu da ih klijenti zasipaju kreditnim zahtevima. Dragan Lazarević, predsednik Izvršnog odbora Direktne banke, kaže da su samo želeli napomenuti kako su oni fer i efikasna banka, jer daju direktne odgovore.

„Nismo smatrali da u reklami treba da imamo mamu, tatu, seku, baku i deku koji su sretni što otplaćuju kredit jer je to licemerno. Istraživanja pokazuju da je za klijenta odlazak u banku podednako stresan kao i odlazak zubaru,“ kaže Lazarević.

U marketing agenciji Hominid Studio, koja je kreirala kampanju, rekli su za Politiku da im je drago što medije ova tema interesuje i što kampanja nije prošla nezapaženo. Nisu hteli dati bilo kakav drugi komentar.

Kako vi ocenjujete kampanju Direktne banke?

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,64 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!