SVET – Agencije Magnafi, One Minute Briefs i Trunk udružili su snage i kreirali globalnu kampanju pod nazivom #MerryCritmas koja ima za cilj da poveže mlade kreativce sa agencijama koje im mogu pomoći u razvoju karijere, pružajući detaljne kritike na portfolio.
Internet stranica koja je osnova projekta omogućava mladim kreativcima da izaberu žele li „staviti kreativca na vatru“ ili da se sami „izlože vatri“. Nakon što podele nekoliko detalja, Deda Mraz ih automatski poveže sa iskusnijim kolegama.
Ideja „save a turkey and roast a creative instead“ rodila se u razgovoru između copywritera Alexa Goddard i kreativnog tima Asa Bradshaw i David Felton o tome kako je mladim kreativcima teško dobiti čak i kritiku na svoj portfolio.
„Ljudi su malo ljubazniji u decembru“, rekao je Goddard, iz čega se rodila i ideja. „Za neotkrivene talente koji se pokušavaju probiti u advertajzing industriji, to je savršen poklon“, dodali su Bradshaw i Felton. „A za iskusne kreativce to je jednostavan način da pruže nešto za uzvrat. Samo pola sata njihovog vremena može učiniti veliku stvar.“
Više informacija pronađite OVDE.