SVET – Mercedes-Benz odabrao je Publicis Groupe kao svoju globalnu agencijsku mrežu. Publicis Groupe će biti zadužen za sve kreativne i digitalne kampanje ovog automobilskog brenda.
Anagažovanje će obuhvatiti oko 40 tržišta širom sveta, što isključuje SAD, Nemačku i Kinu, kojima rukovode Merklei & Partners, Antoni i BBDO. Publicis Groupe će, takođe, blisko sarađivati sa drugim partnerima agencijama na kreiranju kampanja, saopštila je kompanija Mercedes-Benz.
Povodom dobijanja ovog velikog globalnog pitcha, kreirana je i nova agencija pod nazivom Publicis Emil. Nova agencija, sa sedištem u Berlinu, uključiće talente i ekspertizu iz agencija Publicis Communications, Publicis Media, Publicis.Sapient i Publicis One. Publicis očekuje da će nova agencija biti u potpunosti u funkciji do 1. jula.
Justin Billingsley, glavni operativni direktor Publicis Communications, predvodiće novu agenciju Mercedesa uz pomoć Maggie Lonergan, VP and Power of One lead for Europe, the Middle East and Africa, kao i Claire Molyneux, Publicis Communications Europe Chief Transformation Officer.