Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Mercator-S pokrenuo kampanju „Nema cenu“

U trgovini i životu sve ima svoju cenu. Samo zdravlje nema cenu. Zato je, u mesecu borbe protiv raka dojke, kompanija Mercator-S, u partnerstvu sa Ministarstvom zdravlja Republike Srbije i Društvom Srbije za borbu protiv raka, predstavila projekat „Nema cenu“, koji skreće pažnju javnosti na prevenciju ove bolesti.

Ovaj projekat obuhvata 20 pažljivo odabranih IDEA, Roda i Mercator prodavnica, u kojima će se u posebno dizajniranim roze kutijama, kupcima ponuditi kupovina dve jabuke, koje nemaju cenu, ali mnogo vrede, a vrednosni iznos će odabrati sami kupci, od 3 ponuđene opcije.

Kao simboličnu podršku kampanji, prve jabuke kupile su prof. dr Danica Grujičić, ministarka zdravlja u Vladi Republike Srbije, dr sc. med. dr Jelena Bokun, predsednica Društva Srbije za borbu protiv raka, i Violeta Kovačević, generalna direktorka kompanije Mercator-S, u okviru koje posluju IDEA prodavnice, Roda marketi i Mercator hipermarketi.

Iako kampanja nosi naziv „Nema cenu“, ceo projekat je izuzetno važan za sve koji se bore sa ovom bolešću, jer će ceo prihod od prodaje jabuka biti doniran Društvu Srbije za borbu protiv raka.

„Ova kampanja je izuzetno lepo prezentovana i zaista se nadam da će biti uspešna. Društvo Srbije za borbu protiv raka osnovano je s početka 20. veka, pre gotovo 100 godina, kao četvrto društvo takve vrste u svetu. Mi nismo društvo zdravstvenih radnika i pacijenata, nego svih građana, i svaki građanin može da bude naš član”, rekla je dr sc. med. dr Jelena Bokun, predsednica Društva Srbije za borbu protiv raka, i dodala: „Želimo da modernizujemo način rada i finansiranja, i zato se zahvaljujemo Ministarstvu zdravlja i Merkatoru na ovoj kampanji, i pomoći da unapredimo naš rad i približimo se široj javnosti.”

Iako u trgovini sve ima svoju cenu, Mercator-S je prvi put pokrenuo kampanju koja “nema cenu”, ali ima veliku vrednost za sve kojima ovakav vid podrške znači.

„Mi godinama vodimo računa o zdravlju naših zaposlenih, i sada smo želeli da pokrenemo kampanju koja će i široj javnosti skrenuti pažnju na brigu o zdravlju. Pošto 65% naših zaposlenih čine žene, odlučili smo se da projekat ‘Nema cenu’ pokrenemo baš u oktobru, kada se obeležava mesec borbe protiv raka dojke. Celokupan prihod od prodaje jabuka, koje su simbol zdravlja, biće preusmeren na Društvo Srbije za borbu protiv raka“, rekla je Violeta Kovačević, generalna direktorka kompanije Mercator-S, i dodala: „Želela bih da, u ime svih mojih koleginica, a ima nas gotovo 6.000, izrazim veliku zahvalnost ministarki Danici Grujičić i doktorki Jeleni Bokun, što su svojim prisustvom i profesionalnim autoritetom, pomogle promociju jednog ovako divnog projekta.”

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!